Dag 15 Van de Keys naar de westkust - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 15 Van de Keys naar de westkust - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 15 Van de Keys naar de westkust

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

15 Juli 2011 | Verenigde Staten, Naples

Hoi allemaal,

Vandaag was het de bedoeling om van uit de Keys naar een plaatsje te rijden dichtbij de Everglades zodat we de volgende morgen meteen al in de buurt waren.
We hadden op de map gekeken en dat moest in de buurt van Homestead zijn of Florida city, daar zouden we dan een overnachting nemen en de volgende ochtend vroeg de Everglades in.
We zijn rond 10.30 weggereden van uit Key west gelukkig hadden we de goede kant want aan de andere kant zijn verschillende ongelukken gebeurt die er niet fraai uitzagen met veel brandweer en politie.
We konden goed doorrijden , op een gegeven moment werd het helemaal donker voor ons en reden we net voorbij Key largo een flinke bui in.
Op het nieuws had ik vanmorgen gezien dat er regen was voorspeld op de lower Keys en het klopte ook nog.
Toen we na zo,n 2,5 uur in Homestead waren regende het weer en besloten we toch wat verder door te rijden, we konden nu toch niets doen.
Na een tijdje op de US41 te hebben gereden zijn we gestopt om te kijken waar we precies waren, toen bleek dat we nog zo,n 1u15 van Naples af waren dus zijn we door gereden , gelukkig scheen hier de zon weer.
in totaal met een paar tussen stopjes zijn we 7 uur onderweg geweest
dus maar snel gezocht naar een overnachtings plaats en kwamen na even rondzoeken uit bij de Red Roof Inn, kamer geboekt voor 1 nacht en morgen vroeg gaan we richting Sharkvalley.
Net nog even de Wallmart bezocht , we kregen bijna afkick verschijnselen want in Miami en Key west hebben we geen Wallmart gezien.
Vandaag onderweg al heel wat wildlife gezien schilpadden , roofvogels hele grote krekels (jaiks) inclusief Alligator (heb nog geen foto maar is echt waar)
Morgen weer meer nieuws we gaan nu een tukkie doen we moeten morgen weer vroeg op.

@Rekada: Gelukkig dat jullie toch naar huis mochten met daisy en Romy vind haar jack nu al geweldig. p.s. geen chinees gezien op Key West.

@Ernst: Dat komt dat hij het nu kan vragen sinds hij PVM heeft. lol.

@Christa to the Usa: Nou we kregen onderweg een bui van Keywest naar Homestead, maar op de Keys was het supermooi weer.

• 16 Juli 2011 - 05:32

Eric (ekkie50):

Wow, dat was pas een mooie plekje om pauze te houden onderweg!

• 16 Juli 2011 - 06:44

Remco:

Wat heerlijk dat je in Florida op vakantie bent.... een bui is daar in de regel maar 10 minuten, hier 24 uur :-(
    Oh wat lekker hè, weer een Wal-Mart in de buurt.
    Geniet er nog even lekker van.... veel plezier vandaag!!

• 16 Juli 2011 - 07:09

ReKaDa:

Tsjaaaa, ik had jullie al gewaarschuwd he.......... Die Amerikanen zeggen altijd owwww only two blocks maar vergeten dan te zeggen dat two blocks 100 mile is ;-) LOL hahahaha. Dus even door de Glades rijden is er niet bij, je bent zo uren onderweg. Vergeet in Shark Valley niet de Shark Valley Tram Tour te doen, kan je met een klein beetje geluk nog heel wat Alligators en/of slangen fotograferen (als dat al niet de bedoeling was). Zijn jullie al wel op de propellerboat geweest? Of gaan jullie richting Tampa?

Ter info, Daisy is gelukkig gisteren in slaap gevallen en was na uren moeilijk wakker te krijgen om even iets te eten en de medicatie te geven. Daarna weer de hele nacht rustig doorgeslapen en voelt zich vanaochtend een stuk beter (zegt ze), ze mist Romy zegt ze (hoeveel nachtjes slapen nog papa?).

Veel plezier nog.

• 16 Juli 2011 - 07:52

Pa SAS:

Wallmarkt, Everglades, Sharkvally, Wall markt, Key west, Kea largo, Wallmarkt, Jaiks,
    Pauzeren onderweg, Red Roof Inn..... Alligators, Zwembaden, Huurauto's
    Geniet er van ! ! ! straks sta je weer in de A.H. of in de Sligro, Romy go go go to school...
    Missen jullie de Gorzen nog niet of je " Oude " Vader
    Groeten ut SAS

• 16 Juli 2011 - 09:53

Pa En Ma:

zo zie je maar alle zegen kom van boven ook bij jullie . nou het is weer genieten bij jullie zie ik zo maar nog ff dan moet je toch afscheid gaan nemen van de U.S.A. Dan weer naar het gewone leven maar daar moet je nog niet aandenken. geniet nog maar een paar dagen. nou je hebt gelezen dat alles goed is met dais mocht gelukkig gewoon naar huis. ze is lekker bruin geworden. nou gauw weer tot horens en geniet er vanxxxxxxxxxxxjes pa en ma

• 16 Juli 2011 - 10:32

Frannie:

nou het ziet er nog steeds allemaal heerlijk uit en toch fijn om te horen dat de regen maar 10 minuten duurt pfffffff hier 24 uur hahahahah xxxxx van ons allen

• 16 Juli 2011 - 10:50

Stien:

Nou Miran,jullie hebben een geweldige vakantie zie ik ook wel zitten.
    En ja, de wallmarkt moeten we hier ook hebben lekker snuffelen wat een heerlijke winkels zijn dat.
    Meis genieten jullie nog maar heerlijk van je laatste dagen.
    Groetjes van mij voor jullie.

• 07 Augustus 2011 - 11:19

Robert-Jan (MattRob):

Wat een lange reisdag zeg, maar volgens mij heel verstandig dat jullie gewoon lekker doorereden zijn !