Dag 18 Shopperdie shop - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 18 Shopperdie shop - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 18 Shopperdie shop

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

19 Juli 2011 | Verenigde Staten, Sarasota

Hoi hoi,
Gisteravond hadden besloten na St Armands Circle(toen hadden we niks gekocht) nog even lekker te gaan shoppen in de Mall van St Petersburg genaamd Largo Mall.
Dus wekkertje gezet dan konden we optijd ontbijten wij rond 9u15 naar de ontbijtzaal, toen zei die dame daar dat we moesten opschieten omdat het ontbijt om 9 uur is afgelopen.
Dus wij "uhh ohh we thougt that it was till 10 o'clock"?! Dat bleek alleen in het weekend te zijn dus dan maar opschieten gelukkig mochten we nog alles pakken van die dame.
Nadat we gegeten hadden zijn we naar Largo gereden dat was ruim een uur hier vandaan.
Onderweg kwamen we de nummer 3 van de mooiste bruggen ter wereld over ,de Sunshine skyway bridge.
Moet zeggen dat hij er indrukwekkned uit zag vooral heel erg hoog ook, als je er eenmaal op rijd valt het allemaal wel mee.
(zie ook filmpje maar pas op dat je niet misselijk wordt)
De Mall daar was eigenlijk niet zo spectaculair dus even rondgekeken en terug gegaan naar Ellenton waar een premium outlet zat. (veel leuker)
Nog een aantal merkshirts aangeschaft en later lekker een broodje gegeten bij de Subway.
Na nog een poos te hebben rond gelopen was het tijd om weer naar het hotel te gaan en alle aangeschafte kledingstukken in de kamer neer te leggen.
Vanavond hebben we lekker gegegeten bij de Gloden Corral en een afzakkertje genomen bij de Starbucks.
Terug in het hotel wilde Romy nog even zwemmen (21u45) nou voor uit dan maar omdat het vakantie is ..... ja nog wel... maar de tijd gaat dringen nu.
Morgen proberen we met de Seascreamer mee te gaan om Dolfijnen te spotten op zee hopelijk gaan we ze zien.
Tot morgen allemaal weer en weer bedankt voor de berichten.

@patries: heb ze al gekocht voor je , hoeveel wil je er??

@Pa&Ma: Het gaat nu opschieten we zullen de zon vast vooruit sturen want we willen niet meteen afkicken. xxx

@Pa Sas: we genieten zeker nog, voor we het weten zitten we weer aan de spruiten blehhh xxx

@Redaka: das nog is mooi om te horen dat het weer gaat opknappen en ja een BBQ-tje zou er wel in gaan hahaha

@FamBrand: Wij wilden ook in BW maar die was vol, anders hadden we elkaar zeker gezien veel plezier in Kissimmee daar zijn wij begonnen.

• 19 Juli 2011 - 04:00

Eric (ekkie50):

Echt spruitjesweer hier inderdaad. Kachel aan, thee met een kaakje, en depri wezen.....
    Ik zou zeggen Miran: pak nog wat je pakken kan daar!

• 19 Juli 2011 - 07:30

Jan SAS:

Nog ff over die brug staat tie echtop de derde plaats wat mooi, je weet wel welke brug er op 1 staat toch...NATUURLIJK DE BRUG VAN SAS !!!!ha ha ha ha
    Miranda hou je nog wat geld over je weet toch dat je vader mogge jarig is !!!
    Marco kijk uit voor de douane met die koffers vol merk shirts een goede kennis heeft daarvoor 3 jaar vast gezeten in de steeds
    Geniet allen nog maar ff van die laatste dagen aldaar Romy de duckies liggen klaar voor je.....
    Doei ut sas

• 19 Juli 2011 - 08:42

Leen En Christa:

Knap stuk werk die brug, geweldig mooi. Maar vergeet de Appelmarktbrug ook niet want die mag er ook wezen hahahaha....!
    Veel plezier de laatste dagen daar en een behouden thuiskomst!

groeten,
    Leen en Christa

• 19 Juli 2011 - 08:42

Pa En Ma :

ja,luitjes het gaat nu echt op schieten en je weet het he, de laaste loodjes wegen het zwaarst volle koffers bijvoorbeeld te veel gekocht misschien? het weer is nu wat beter zeker omdat jullie bijna thuis komen wie zou het zeggen you never now. nou wij hopen dat jullie het nog fijn hebben want het is bijna voorbij geniet nog maar ff en dan het gewone leven weer in. weer tot horens xxxxxxjes pa en ma

• 19 Juli 2011 - 19:56

ReKaDa:

Nou ik benijd jullie niet hoor, al die leuke dingen op je vakantie.............. Nee dan kun je net als wij beter goedkoop gaan overnachten in Bilgi Hastanesi ;-) Uhhh merkshirts??? Wisten jullie mijn maat dan? Enja, voor minder dan een Burberry, VanSanten&VanSanten of LaMartina kun je ze wel daar laten hoor :-) LOL. Geniet van jullie laatste dagen and say HI to de Dolphins for us.