Dag 20 Tampa .... naar huis - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 20 Tampa .... naar huis - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 20 Tampa .... naar huis

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

20 Juli 2011 | Verenigde Staten, Tampa

Vandaag is de dag dan toch aangebroken dat we naar huis moeten.
Vroeg ontbeten vandaag en de koffers staan klaar dus binnen nu en een half uurtje gaan we richting Tampa waar ons vliegtuig om 18u45 vertrekt naar Londen.Onderweg kijken we nog wel even wat we doen we hebben nog tijd zat.
Vanavond zal er geen reisverslag zijn vandaar dat ik het nu even tik. Als we eenmaal thuis zijn zal ik de rest van deze dag hier weer neerzetten.
Wij zeggen doei en tot morgen.

Gr Miran, Marco & Romy

ps: Nog geen foto,s sorry.....

• 20 Juli 2011 - 13:15

Leen En Christa:

Goede vlucht en heelhuids thuis.
    Bedankt voor de verhalen, foto's en filmpies !!!

groet en tot ziens
    Leen en Christa

• 20 Juli 2011 - 13:51

Mineke:

Dankjewel dat we jullie belevenissen mee mochten lezen, ik heb ervan genoten.
    Wens jullie een hele goede terugvlucht.
    grtjes Mineke

• 20 Juli 2011 - 15:54

Ernst:

Ik wens jullie een goede terugreis.
    Deze reis is een ervaring en herinnering voor de rest van jullie leven.

Welkom thuis!!!!!!!!!

• 20 Juli 2011 - 15:57

Marielle:

hoi goeie reis terug
    en het was super om jullie te kunnen volgen

dikke kus

• 20 Juli 2011 - 16:00

Ageeth:

Een hele goede reis naar huis gewenst.

• 20 Juli 2011 - 16:31

Eric (ekkie50):

Goede reis!

• 20 Juli 2011 - 17:27

Roelanda:

een hele goede reis gewenst en welkom thuis, en het was heel erg leuk om jullie te volgen daar in de usa.
    en heb genoten van de foto,s en video,s echt tof.
    doeiiiiiiiiiiiiiiiii

• 20 Juli 2011 - 17:52

Monique:

Goede vlucht en tot zaterdag xxx

• 20 Juli 2011 - 18:11

Pa En Ma:

we wensen jullie een goede vlucht terug en dan zien we jullie morgen weer in de gorzen .bel ff als jullie in engeland zijn geland ? oke. xxxxxxjes pa en ma

• 20 Juli 2011 - 21:16

ReKaDa:

Luitjes, goeie thuisreis en jammer dat jullie reis voorbij is, zagen heel wat bekende dingen voorbij komen. Maar, hier praten jullie nog jaren over na, want het is en blijft een mooie ervaring.

• 20 Juli 2011 - 22:22

Jan Sas:

Heb je vanmorgen al een goede reis gewenst kom nu net thuis van mijn reisje ( connexxion ) door nederland allemaal een dikke kus en een goede reis zie jullie mogge avond ik kom ff langs doei
    Nou nou OPA Mulder

• 20 Juli 2011 - 22:34

Remco:

Nou bijna.... WELKOM THUIS!!!!

• 22 Juli 2011 - 08:01

Pa En Ma:

welkom thuis en trek een trui aan koud he. xxxxjes pa en ma