Dag 19 Dolphin Racer & Smugglers Cove - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 19 Dolphin Racer & Smugglers Cove - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 19 Dolphin Racer & Smugglers Cove

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

19 Juli 2011 | Verenigde Staten, Sarasota

Hallo allemaal,wat is dat balen zeg zo,n een na laatste dag je wil nog heel veel , maar hoeveel kan je in een dag stoppen.
Wat we absoluut echt wilde doen was met zo,n speedboot de zee op om dolfijnen te spotten , dus direct na het ontbijt (optijd nu) richting Pasadena gereden dat ligt in de buurt van St Petersburg zo,n 45 minuten vanaf het hotel.
We hadden geprobeerd te bellen om te reserveren maar dat lukte niet dus dan maar er naar toe en zien we wel of we nog mee kunnen.
We kwamen daar om 10u30 aan en konden meteen tickets kopen voor 11 uur dat kwam mooi uit dan hoefden we niet zolang te wachten.
Het was echt een hele mooie boottocht van zo,n 2,5 uur er was veel te zien onderweg en eenmaal op snelheid kwamen tientallen dolfijnen in de golven spelen,wat was dat gaaf zeg om te zien.
Steeds kwamen er andere dolfijnen maar steeds een stuk of 3.(zie filmpje onder de foto's)
Daarna een tussenstop gemaakt op St Johns Pass, en later terug gevaren naar het begin punt.
We zijn echt blij dat we dit niet hebben overgeslagen was echt fantastisch.
s,Middags hebben we een pizza gehaald naast het hotel bij Casa di pizza en bij het zwembad opgegeten en lekker gezwommen.
Daarna gedouched en toen toch maar (tja je komt er niet onderuit) de koffertjes ingepakt...snik....snik, daarna ingechecked bij British Airways en de tickets uitgeprint
Vanavond zijn we gaan eten bij Chili's dat was echt heerlijk zeg.
Romy wijs gemaakt dat we vroeg gingen slapen vanavond, maar ondertussen naar de Smugglers Cove gereden (minigolf).
Toen we daar aan kwamen was Romy echt in slaap gevallen, wij haar wakker gemaakt ..."Romy we zijn er"..... ze keek om zich heen en was meteen klaarwakker hahaha.
Was een gezellige minigolf met Baby-alligators die we mochten voeren met een soort vishengel , was erg grappig.
Daarna toch echt terug naar het hotel , Romy ligt in dromenland en wij moeten er ook hoog nodig in.
Tot Morgen allemaal.

• 20 Juli 2011 - 05:32

Patricia:

Wauw kippevel van die dolfijnen
    Zei het toch dat dat heel machtig is om ze te zien

Goeie reis terug

Groetjes Patricia

• 20 Juli 2011 - 05:56

Frannie:

zo wauw echt te gek zeg!!nou een goede reis terug en we horen elkaar weer aan de telefoon yes want dat heb ik wel gemist hoor hahahaha x x x

• 20 Juli 2011 - 06:27

Remco:

Hi....
    Het zit er weer op... snif,snif, snif.... maar volgens mij hebben jullie een helemaal te gekke vakantie gehad. SUPER om zo al deze verhalen mee te lezen, dank daarvoor!
    Wat een fantastische dag hebben jullie gehad om deze weken af te sluiten, prachtig met die dolfijnen....Dit blijft heel lang hangen.
    De komende dagen gaan jullie helaas iets ziek worden, maar dat is het Florida-virus.... het is te genezen door toch maar weer te gaan sparen en uiteindelijk te boeken ;-)
    Een heel goede terugreis gewenst en we spreken elkaar nog wel even hier in Nl.

Groetjes!

• 20 Juli 2011 - 07:58

Pa En Ma:

nou dat is wel geweldig om dat mee te maken dat vergeet je nooit meer . maar aan alle goede komt een einde. het zit erop jammer voor jullie sni snik maar wel fijn voor ons dat jullie weer terug zijn , we hebben jullie wel gemist.maar we zien jullie morgen versleten terug. dus we hopen dat alles voorspoedig verloopt en de nederlandse koffie staat klaar. we horen wel wanneer jullie zijn geland in engeland. en hoe laat jullie in amsterdam landen oke nou tot gauw xxxxxxxxjes pa en ma

• 20 Juli 2011 - 07:59

Opa SAS:

Jullie hebben genoten en dat was toch de bedoeling, ik en joop ( wij ) hebben mee genoten van jullie fantastische trip en die dolfijnen fantastisch toch, breng er een mee doen we loslaten in het hollandsdiep achter mijn huis en kunnen we ze volgen met onze boot hier en dan die Burgers en die big Pizaaaaaa's Marco ik geloof niet dat je afgevallen ben maar ja genieten is toch ook fijn.......
    Wij wensen jullie een goede terug reis en zie je van de week wel in de GORZEN, geef ROMY maar alvast een dikke kus van me
    Groeten ut sas jan M...

• 20 Juli 2011 - 08:38

Arie:

marco had je in die tijd dat je daar was niet kunnen kijken of er nog
    een goeie volleyballer nodig was.
    dan had je regelmatig die mooie trippies kunnen maken.(hahaha)
    gr arie

• 20 Juli 2011 - 21:20

ReKaDa:

Het enige wat wij niet hebben gedaan destijds en zo te zien toch wel spijt van :-( Nouja gaan we dat volgend jaar maar inhalen op onze reis door de zuidelijke staten ;-) Zo te zien hebben jullie hiervan genoten en is het een welverdiende en mooie vakantie geweest. Geniet van jullie laatste dag morgen