Dag 17 Siesta key - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 17 Siesta key - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 17 Siesta key

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

18 Juli 2011 | Verenigde Staten, Sarasota

Hallo allemaal,

Na heerlijk geslapen te hebben zijn we aan het ontbijt gegaan wat behoorlijk uitgebreid was, dus dat word niet meer buiten de deur ontbijten ;)
Daarna hebben we onze spullen ingepakt en zijn we naar het strand van Siesta Key gegaan (#1 strand van de USA).
Nou daar hadden ze niets te veel over gezegd zeg.... wat was dat een mooi strand heerlijk wit zand en een echt een super turquoise zee.(zie filmpje)
We zijn meteen het water in gegaan en dat was zo heerlijk we wilde er niet meer uit.
Op je handdoekje liggen was ook lekker maar dat hield je nog geen 10 minuten vol want het was weer loeiheet.
Ondanks dat je veel in het water bent waren we toch nog aardig verkleurd gelukkig op tijd naar huis gegaan anders waren we helemaal verknetterd.
Maar eerst nog even langs de Dunking Donuts gegaan voor wat heerlijke donuts.
Eenmaal terug in het hotel zijn we lekker gaan douchen en tegen de avond naar St Armands Circle gereden. Dat is een winkelplein dat ligt op Lido key.
Wat is het daar mooi zeg schitterende huizen , perfecte graszoden en ....hele.....dure winkels.
Omdat het Zondag is was ook niet alles open de nog duurdere winkels waren gesloten.
we waren nog geen seconde de auto uit toen we een bui kregen van zeker een half uur, en dan niet een beetje regen maar een heleboel regen loodrecht naar beneden.
Nadat we de "circle" hadden gelopen zijn we terug gegaan richting hotel en onderweg lekker bij de Subway een broodje gegeten.
Nog even langs de Walmart voor wat limonade en wat lekkers en nu zitten we lekker op de kamer ik aan de blog, Marco en Romy doen een interactief spelletje op de TV.
Straks weer lekker slapen en morgen zien we weer verder.
Doei doei allemaal.

@Monique Donderdag komen we thuis maar Zaterdag hebben we inderdaad alweer ons eerste feestje

@Murphy & Simba jullie moeten niet zeuren Oma heeft jullie toch goed verzorgd en straks mogen jullie weer een jaar buiten lopen

• 18 Juli 2011 - 05:46

Mineke:

Onder het genot van een kopje koffie jullie belevenissen weer gelezen.
    Wat hebben jullie het ongelooflijk naar jullie zin, wij zijn al een paar keer naar Siesta Key geweest en we blijven het prachtig vinden, het strand lijkt wel heel fijn meel vindt je ook niet.
    Armands Circle is heel gezellig op zaterdagavond.
    Wij hebben al een paar keer een Mustang show gezien, die wordt meestal gehouden op de eerste zaterdag in mei.
    Komen jullie echt al weer donderdag terug, geniet nog maar lekker van jullie laatste dagen.
    grtjes Mineke

• 18 Juli 2011 - 07:38

Jan SAS:

Ik lees zo van mooi en warm en tropische buien prachtige stranden
    ik ga weer op mijn handdoekkie liggen.
    Ik heb ook een handdoekkie maar die gebruik ik achter de deur om de regen in mijn halletje tegen te houden en tropische buien hier duren ze momenteel 20 uur DAS genieten!!!!
    Maar ik zeg wel geniet nog maar lekker daar in amerika tot donderdag en als je thuis komt moet je lekker door genieten van de memmories.....
    Groeten uit het watersnood gebied Strijensas
    Je opa mulder

• 18 Juli 2011 - 07:57

Patricia:

Heerlijk miran om zo te zien hoe jullie aan het genieten zijn
    elke ochtend als ik wakker word lees ik eerst jullie blog
    kan niet anders zeggen dat ik nog steeds jaloers op jullie ben
    en zeker omdat het hier bagger weer is...

geniet nog lekker van jullie laatste dagen en vergeet me lekkere zakjes met poeder niet he bij de wallmart ;)

Groetjes patricia

• 18 Juli 2011 - 08:32

Pa En Ma:

nou dat strand ziet er zeker goed uit. wij weten niet eens meer hoe het strand er uit ziet want het blijft maar regenen niet normaal. dus ik zou mijn smurfen jas maar in me handbagage doen want donderdag wordt het er niet beter op maar genieten jullie nog maar een paar dagen van zon zee en strand en lekkerrrrrr eten want thuis is het weer boerenkool met worst hahaha nou maar weer tot horens veel plezier geniet ervan xxxxxxxxxjes pa en ma

• 18 Juli 2011 - 10:24

Milko:

De siesta Key HEERLIJK!
    Wij Zaten op de Lido Key, als je op de ST armands circle ben nog 50 mtr lopen.
    Mocht je nog een goeie italiaans restaurant willen , nou die zit op de circle.

Have fun op de mooiste stranden daar.
    Ik hoop dat die tip goed genoeg was.

gr

• 18 Juli 2011 - 15:12

Frannie:

jeetje zeg wat is het snel gegaan he!!maar geniet nog ff lekker een paar daagjes en dan gezond weer naar huis x x x

• 18 Juli 2011 - 18:25

Marielle:

hoi jeetje wat een mooi helder water zeg pffffffff
    was echt leuk om jullie iedere dag te volgen een hele belevenis
    heb echt iedere dag gekeken :)
    geniet er nog effe van en ik ziet jullie snel

dikke kus

• 18 Juli 2011 - 19:05

ReKaDa:

Hey luitjes, valt een beetje tegen hoor dat strand, is maar 8 bij 12 cm hier op beeld ;-) ennuhhhh die vent op dat luchtbedje verzuipt en moet door Romy gered worden zie ik :-) LOL Hahahaha geniet er maar van hoor, zoals eerder opgemerkt door andere blogbezoekers, ik zou een Alaskaanse winterjas kopen. Wij zitten met een trui aan hier nu brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Zien jullie zaterdag, dan schijnt er een ouwe man jarig te zijn.................. pfffffffff dat die na al die jaren nog steeds niet uitgevierd is zeg ;-) Maar goed nieuws, zaterdag 25 graden en volop zon dus hij kan de BBQ testen, die zullen jullie wel gemist hebben fluitefluitefluit.

• 19 Juli 2011 - 02:06

Leo,Sonja, Mel EnJes:

Hoi Miranda, Marco en Romy,

Wij zijn daarstraks aangekomen in SarasotA en blijven in het BestWestern. Het is zo grappig om jullie verslag te lezen en hetzelfde mee te maken. Wij hadden ook die flinke bui en wij zijn helaas iets te laat uit de zon gegaan.dat kunnen jullie wel zien op onze blog. Wij gaan morgen alweer door naar Kissimmee. En dan zit voor ons het reisgedeelte erop. Daar blijven we 8 nachten. Dus het zit er nog niet op gelukkig!

Groetjes en jullie ook nog veel plezier! Tip: op het strand van Venice kun je haaientanden vinden, maar je kunt Ze ook gewoon in een zakje kopen. Zo'n netje kost5 dollar om te huren en zo'n zakje kost 4 dollar.