Dag 21 Onderweg en weer Thuis. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 21 Onderweg en weer Thuis. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 21 Onderweg en weer Thuis.

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

21 Juli 2011 | Nederland, Schiedam

De vakantie zit er nu definitief op, nadat we na het ontbijt richting Tampa Int'l Airport zijn gereden hadden we nog een uurtje of 3 over.
Om de tijd te doden zijn we nog een Mall (Westshore) in gegaan vlakbij het vliegveld.
Nog even wat gegeten en toen was het toch echt tijd om de auto terug te brengen bij Alamo.
Alles was in orde en kregen ook netjes het bonnetje op onder de eindstreep een vette "0" altijd goed dacht ik zo!!
Netjes door een medewerker van Alamo naar de vertrek hal gebracht naar de incheckbalie van British Airways.
De vlucht vertrok op tijd om 18:45 met 8,5 uur op teller konden we wel even een tukkie doen , filmpje kijken , muziek luisteren, eten, nog een tukkie totdat het ontbijt kwam dan weet je dat het niet lang meer duurt.
Daar we een overstap hadden op Gatwick (Londen) van 1uur 20 moesten we in een keer door.
Wil het niet dat het verkeer op de luchthaven druk was en wij minimaal 10 minuten moesten blijven cirkelen boven het vliegveld.
Wij krgen het al warm want onze balie sloot om 9 uur en het was inmiddels 8.20 toen de landing eindelijk werd ingezet.
Snel naar "Flight Connections" waar ons verteld werd dat we niet ergens mochten blijven hangen maar rechtstreeks naar het vliegtuig moesten gaan.
Wij snel doorgelopen komen we bij de controle aan waar het heel druk was en alles niet zo gladjes verliep omdat mensen nog vloeibare spullen in hun handbagage hadden.
Uiteindelijk waren wij aan de beurt en Romy moest gefouilleerd worden...ook dat nog.... en toen werd er een trolly van ons apart gehouden .... nee he... wij hebben haast....die werd op het gemakkie leeggehaald en alles werd gescand....zweet ....Het was al bijna 9 uur.....Marco is alvast door gerend naar de gate en kon nog inchecken, alleen ik en Romy waren er nog niet.
Toen bleek dat we iets op het vliegveld gekocht hadden wat vloeistof bevatte dus dat moest in een zakje en opnieuw door de scanner.....pfff stom van mij zeg dat ik daar niet aan gedacht had!!
Snel weer alles in die tas en rennen naar gate 61 wij zagen Marco al zwaaien en toen wisten we dat het goed was en haalde gelukkig onze vlucht naar Amsterdam.
Na een snelle vlucht van amper 45 minuten kwamen we aan op Schiphol.
gebeld naat het thuisfront dat we met zo,n 1,5 thuis zouden zijn.
Dat liep ff anders nadat de bagageband was volgegooid met koffers uit Gatwick zaten die van ons er niet bij....oeps we werden doorverwezen naar Avia partner en daar werd er genoteerd welke koffers het waren , kleur, soort, en slotcodes.
Later bleek dat ze nog in Gatwick stonden en met een latere vlucht mee zouden komen en dan per koerier bij ons thuis bezorgd zouden worden.
Vanavond rond een uur of 9 gind de bel en werden onze koffers netjes afgeleverd.
De wasmachine maakt over uren op het moment.

Als we zo terug kijken op deze reis hebben we er maar een woord voor....GEWELDIG... echt alles gedaan wat wilde doen.
En het mooie is je kan er nog zoveel meer doen dus dat nodigd uit voor zeker een volgende keer.
Wij willen ook al onze volgers bedanken voor de leuke reacties en uiteraard voor het meelezen van onze avonturen. Zijn jullie er de volgende keer weer bij??? Graag!!

Veel lieve groeten van Marco, Miranda en Romy

• 21 Juli 2011 - 21:53

Leen En Christa:

Welcome Home !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 21 Juli 2011 - 23:23

Jan SAS:

Zo Marco, Miranda en Romy weer thuis !!!!!
    ik ken echt zeggen dat de welkoms bloemen mooi ( ha ha ha ) bij mij thuis staan
    Ik maak het wel goed van de week...
    Rust maar lekker uit jullie zagen er wel vermoeid uit en dat romy op de bank in slaap viel is niet zo vreemd na het vele dat ze heeft gezien en gedaan..
    Veel reizen en zien van de wereld dat vergeet je nooit meer....
    Geniet nog maar lekker na !!!!!!!!!!!!!!!!
    Opa SAS jan upc

• 22 Juli 2011 - 16:38

Koos :

nou marco tot maandag dan moet je weer werken hahahah

• 22 Juli 2011 - 19:13

ReKaDa:

Luitjes, ik kan alleen maar zeggen.................. Jullie hebben genoten, dat straalde van dit blog af. Leuk dat wij mee mochten genieten, maar als jullie het goed vinden, gaan we volgende keer zelf weer een keertje meekijken of het ons ook nog bevalt :-) LOL. Maar een ding weten wij zeker, hier blijven jullie nog lang van nagenieten. Rest ons: WELKOM THUIS!

• 22 Juli 2011 - 19:53

2theUSA:

Wat een heerlijk vakantie hebben jullie gehad, het blog was erg leuk om te lezen, we hebben er van genoten.
    Dank voor het meegenieten.

Groet Christa