Dag 14 Key West /glas bottom boot - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 14 Key West /glas bottom boot - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 14 Key West /glas bottom boot

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

14 Juli 2011 | Verenigde Staten, Key West

Hier weer een verslag uit het zonnige Key West.
Wat hebben jullie het te verduren gekregen zeg met het weer, onvoorstelbaar als je hier zit met zo,n 33 graden.
Zal een beetje zon jullie kant op sturen , niet te veel wij willen t/m Woensdag nog zeker zon hier.
Vanmorgen zijn we na het ontbijt naar een soort winkelplein gereden wat eigenlijk meer leek dan dat het was.
Er zat een grote winkel genaamd Ross daar hebben we een poosje rondgelopen, en wat kledingstukken gekocht en een trolly voor de terug weg(als handbagage).
Daarna een stukje verder daar zat ook nog een klein winkelpleintje, daar zat ook niet zoveel wel een Dollartree dus daar hebben we nog wel wat dingetjes gekocht.
Het was alweer loeiheet dus snel terug naar het zwembad, we waren de enige voor een tijdje.
We moesten optijd douchen en aankleden want we hadden de Glass Bottom Boat gereserveerd voor 18u en we moesten om 17.30 aanwezig zijn.
Het was al aardig druk bij de boot alleen gingen ze klokslag 18u pas boarden ppppfff stonden we daar in de hitte.
Maar eenmaal aan boord werd er ook meteen uitgevaren langs mallory square en Fort Zachery state park. (zie ook filmpje)Er voer nog een enorm cruiseschip voor ons, maar die was snel uit beeld.
Volgens de schipper zou het zeker 45 minuten duren voordat we bij het koraalrif aankwamen , ondertussen haddden we caribische muziek en was de bar geopend.
Het varen opzich was al heerlijk verkoelend en voor we het wisten waren we boven het koraalrif.
Qua vissen of andere zeedieren hebben we weinig gezien misschien 4 soorten wel koraal het was er heel erg helder mooi om te zien.
Daarna weer terug gevaren voor de Sunset waarbij we champagne geserveerd kregen (jammie).
De zonsondergang was erg mooi om te zien aangezien het onze laatste avond was op dit eiland gaan we dit voorlopig niet meer zien.
Langs Mallory square gevaren waar de artiesten alweer hun kunstjes vertoonden voor een groot publiek en zo terug de haven in.
Lekker terug gelopen over Duvalstreet even een kleine pauze bij Wendy,s en nu de koffers weer inpakken morgenvroeg richting Homestead. Tot morgen weer.
Marco Miranda & Romy.

@Linda&Rene: Nee Lin, nog geen lekkere bay watchers gezien.(behalve Marco dan

@Leo,Sonja,Melany&Jessica: Haha wie weet zien we elkaar onderweg wel leuk dat we een beetje de zelfde tour hebben.
Wij volgen jullie ook, veel plezier nog.

• 15 Juli 2011 - 04:29

Ron En Corien:

hey vakantiegangers

heerlijk om te lezen hoe jullie genieten
    het is hier idd bar en boos met het weer ( ik heb vakantie :(
    geniet nog lekker die laatste paar dagen
    en ik zie je over een paar weekjes ( pfff wat lang he hahahah)

dikke kus van mij

• 15 Juli 2011 - 07:22

Jan SAS:

Mooi hé zo'n glasbotom boot best leuk om dat mee te maken..
    Wij hadden op de maladiven een paalwoning in zee met een glasbottom leuk om te zien..
    Mooie foto's zitten erbij zeker die van de zonsondergangen, wij hebben hier weer een beetje mazzel want we zien de zon weer opkomen..
    Jonge lui ik ga weer saunaaien, jullie nog mooie dagen geniet en maak plezier..
    Marco, Miranda en ROMY liefs en de groeten van je ( oude ha ha ) opa ut SAS

• 15 Juli 2011 - 07:55

Pa En Ma:

dat is nou jammer dat we mekaar mis zijn gevaren ,ik zeg nog tegen pa volgens mij staat marco te filmen, had ik het toch goed gezien(GEINTJE) zo held ben ik niet. maar het was weer genieten zo te zien . het weer is hier nu wat beter maar het is geloof ik voor maar een dag ben gewoon aan het roesten . ook goed nieuws rekada mogen naar huis gaan ze straks op halen op rotterdam. nou genieten jullie maar lekker verder gauw weer tot horens xxxxxxxjes pa en ma

• 15 Juli 2011 - 16:11

Re Ka Da:

Nice, nice en nog een nice is het toch allemaal he......... Alleen jammer dat ze geen mooie Adidas jacks verkopen daar LOLLLLLLL Hahahaha. Besloten om hem te bewaren tot Daisy groot is ;-) Destijds wel heel veel gezien op de GB Boat, o.a. hele scholen baracuda's, een paar dolfijnen en meer vreemdsoortig onderwatergespuis maar het is altijd afwachten he. Toevallig gezien of dat kleine chinese restaurantje nog op Duvalstreet zat? Behoorde destijds tot de top 5 van de beste restaurants van de Keys. Nou ik zou zeggen, blijven genieten (maar daar ben ik niet bang voor) ;-) Groetjes aan Romy ennuhhhhh Daisy staat het jack toch graag af als cadeautje aan Romy

• 15 Juli 2011 - 18:22

Ernst:

Mooie zonsondergang of was het zonsopgang??
    Zijn jullie soms met z'n vieren want ik zie jullie regelmatig met z'n drieen op de foto??
    groetjes,
    Ernst.

• 15 Juli 2011 - 21:05

2theUSA Christa:

Wat zijn jullie heerlijk aan het genieten, zeg. En wat hebben jullie al veel leuke dingen gedaan. Ik was een beetje achter geraakt, maar ben inmiddels weer helemaal bijgelezen.
    Bij ons regende het veel en hard toen we op Key West waren vorig jaar, bij jullie ziet het er veel beter uit.
    groet Christa