Dag 16 Everglades (sharkvalley) / Sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 16 Everglades (sharkvalley) / Sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 16 Everglades (sharkvalley) / Sarasota

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

16 Juli 2011 | Verenigde Staten, Sarasota

Vanmorgen vroeg uitgechecked om op tijd naar de Everglades te gaan.
We zijn eerst gaan ontbijten bij de Waffle house dat was erg lekker.
Onderweg naar de Everglades zaten er wel honderden van die grote krekels op de weg en we konden ze niet allemaal omzeilen.
Later kwamen we nog een schilpad tegen die probeerde over te steken echt zielig hoor want wij gaan wel voor hem opzij, maar doet de rest dat ook??
Maar daar moet ik verder maar niet aan denken later zagen we nog aan de kant van weg een hertje staan gras eten.
We kwamen aan bij Shark valley en het was al goed warm , we konden mee met de tramtour van 13 uur.
Dat duurde dus nog meer dan een uur dus dachten we alvast een stukje het park in te gaan, nou..... daar kwamen we heel gauw van terug binnen "no time" zaten we helemaal onder de muggen terwijl we toch hadden gesprayed.
Wij snel terug naar de auto om toch maar een lange broek en lange mouwen aan te doen.
Inmiddels was het tijd om plaats te nemen in de tram, gelukkig bleven de muggen weg.
Er zat wel een megaspin op de andere wagon echt een hele enge brrrr.
Heb heel de weg met me benen omhoog gezeten voordat er nog zo,n spin zou komen.
In de Everglades vertelde de gids over de bomen en het ontstaan van de Everglades, het verschil tussen een krokodil en een alligator.
Verder kwamen we niet veel tegen onderweg.
Heb in totaal 3 grote alligators gezien en een paar kleintjes.
Na 2 uur waren we weer terug bij het begin punt en zouden wij meteen doorrijden naar ons volgende hotel.
Onderweg nog even naar het kleinste postkantoor geweest en helaas was hij om 11.30 al dicht op Zaterdag.
Het hotel in Sarasota(comfort suites)is echt supernetjes en waarschijnlijk gaan we hier de rest van de vakantie blijven.
Dus nog lekker 3 dagen naar het strand en s,avonds nog even shoppen en dan zit het er weer op voor ons.
Maar zover voor uit denken we nog maar niet.
Tot morgen en weer bedankt voor de berichtjes.

• 17 Juli 2011 - 07:40

Jan SAS:

Ik ben toch nog zorgzaam voor jullie....
    Ik wil je waarschuwen dat die allevretors gek zijn op BigMarcs, Bigroms en Bigmira's,
    dus niet te veel van die super bigmac's eten ja pas op !!!
    Weet je dat je dadelijk ook niet meer op de stoel van je eigen auto past??????????
    Doei veel plezier en lol nog ROMY,Miranda en Marco
    Opa SAS

• 17 Juli 2011 - 08:06

ReKaDa:

Leuk hoor, zit ons een beetje te verleiden met van die lekkere wafels, grrrrrrrrrrrr. ;-) Lekker 3 daagjes genieten nog, gaan jullie nog naar Venice Beach? En owja, niet teveel shoppen he, denk aan je gewicht van je koffer en owja ook aan die van jullie zelf met al dat Amerikaanse ontbijt LOL. Have fun guys, geniet van jullie laatste dagjes van dit avontuur. Daisy wil het liefst jullie ophalen, want die vroeg gisteren al of Mama gelijk donderdag even wilde kijken of jullie thuis waren hahahah.

• 17 Juli 2011 - 08:46

Murhpy En Simba:

nou is het wel genoeg geweest he. uit met de lol want wij willen naar buiten. maar mag niet van oma donderdagmorgen mogen we pas. dus als jullie ons verlopig niet zien . want we moeten drie weken in halen. dikke knuffel van ons allebij miauw miauw murhpy en simba

• 17 Juli 2011 - 08:52

Pa En Ma :

ja nu gaat het echt opschieten maar het is daar wel mooi zonder muggen dan.romy dat zag er lekker uit lekker smikkelen en smullen. wij hopen dat jullie nog een paar fijne dagen te gemoet gaan en dan kunnen jullie je opgaan maken voor de terug reis.hoop dat alles gladjes verloop maar dat zal wel toch nou groetjes van ons en tot horens pa en ma xxxxxxxjes

• 17 Juli 2011 - 10:06

Leen En Christa:

Dat word afkicken als jullie terug zijn, wat een ontbijt daar zeg! Thuis weer aan de crackers, toch?
    Maar we zien aan de foto's dat het goed gaat daar en jullie zien een hoop van Florida, geweldig.
    Veel plezier nog!

groeten,
    Leen en Christa

• 17 Juli 2011 - 19:18

Monique:

Hè luitjes,
    Ik heb nog niet alle dagen gelezen en foto's gezien (internet valt steeds uit dus erg irritant,en zit nu op de iPod, computer en laptop namelijk van slag) zodra alles het weer doet ga ik het eens goed bekijken!
    Maar voor zover ik nu heb gelezen hebben jullie al een hoop gezien,leuk!!!!
    Ha die Miran, ik zie je al helemaal zitten met die benen in de lucht haha. Nog een paar fijne dagen en tot ziens (zaterdag toch?)
    Geniet er nog lekker van, hier is het nog steeds kl*te weer.
    Dikke kus Mo