Dag 13 Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 13 Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 13 Key West

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

13 Juli 2011 | Verenigde Staten, Key West

Vanmorgen na een kokend hete nacht een beetje uitgeslapen rond 9u er uit.
Het was vrij druk bij het ontbijt dus hebben we het lekker bij het zwembad opgegeten, onder een parasol.
Daarna zouden we op zoek gaan naar het "" Most Southern Point", het lag meteen achter het hotel dus dat moesten we even vastleggen natuurlijk.
Wij dachten dat er ook een strand zou zijn zo stond het op de plattegrond , maar dat was niet zo , het was een rotspartij met een hek ervoor?!
Bovendien lag het water vol met een soort zeewier dat een meters bruine strook gaf en ook niet zo lekker rook. Blehh
Daarna zijn we op zoek gegaan naar Smatchers Beach dat lag hier zo,n 10 autominuten vandaan, helaas was het daar ook erg smerig van het wier en moest je minstens 10 meter door de bruine drek om bij het mooie blauwe water te komen. Bovendien reden er ook graafmachines rond op het strand dus we wachten wel met naar het strand gaan tot we in Fort myers zijn aangekomen.
Dus wij weer terug naar het hotel waar het heel stil was bij het zembad (wisseldag) dus hebben daar de middag vertoeft beetje zwemmen , beetje zonnen.
Na het eten zijn we nog over Duvalstreet gelopen en wat winkeltjes bezocht, aan het eind van de straat even op een terrasje gezeten aan het water bij de Sunset pier.
Ik heb een heerlijke cocktail genomen genaamd Fuzzy Cuzzy , Mar een cool Corona en Romy wilde alleen maar water.(die pre-mixen zijn niet te drinken hier, zit een chloorsmaak aan).
Rustig aan weer terug gelopen , het is nu 23.35 dus binnen nu en een uurtje ben ik zeker in dromenland.
Vandaag gereseveerd en gaan we morgen mee met de Glass botom boat van Fury.
Goodnight Everybody.....Sorry Goodmorning to you all...

@Rekada: das was schrikken met daisy, hopelijk is ze snel weer de oude!!

@Koos&Ida: Het is een goed voltehouden dieet , zonder honger gevoel hahaha

@Remco: we gaan het huis nog wel opzoeken van Hemmingway.

@Arie: Ja dit is zeker heel anders dan voorgaande vakanties we genieten volop.

@Pa&Ma: Je ziet het je kom hier iedereen tegen zelfs Elvis whahaha

@Mineke: Hoop dat jullie het ook nog naar je zin hebben? Tot wanneer zijn jullie in Florida?

• 14 Juli 2011 - 09:20

Pa En Ma:

zo te zien hebben jullie het nog steeds naar de zin. het is hier momenteel vreselijk weer er is een weer alarm afgegeven heel veel regen en wind stoten van 80km per uur dus je kan beter daar zitten dan hier. was ff schrikken van daisy he. het is afwachten of ze naar huis mag vrijdag ..... ik hoop het wel maar dat horen we nog . nou genieten jullie maar op de glasboot en we horen wel of zien wel op de foto,s hoe dat is geweest. en romy neem een beetje zon mee voor opa en oma je heb hem bijna te pakkenhahahaha nou weer tot horens veel plezier xxxxxxxxxxxjes pa en ma.

• 14 Juli 2011 - 10:18

Jan SAS:

Het is hier exht takken weer zelfs de kachel ff aan..
    Florida oh Florida waarom ben je zover van mijn tuintje ..
    Geniet maar van de zon en de heerlijke drankjes daar,
    maaaar kijk uit !!! niet te bruin worden krijg je problemen met de k.k.k.
    De boeren ouwe hoeren hier weer niet te weinig maar teveel water..
    Groeten en liefs ut sas

• 14 Juli 2011 - 10:55

Leen En Christa:

Jullie zijn te benijden! Zoveel zon, zee en strand en dan die drankjes !
    Hier is het kl. . . . weer! Stormy and rainy wether ! Het is juli en zit nu al met een trui aan!
    Maar trekken jullie er maar niets van aan, geniet volop en bekijk alles van de zonnige kant van deze aardkloot.

groeten Leen en Christen

• 14 Juli 2011 - 16:43

Koos En Ida:

blijf maar lekker daar hier doen wij dat ook met de Glass botom boat maar dan door de straten wat een water valt er hier . Geniet er maar lekker van voor je het weet is het weer om.

• 14 Juli 2011 - 16:49

Linda En Rene:

Hoi, wat hebben jullie het toch lekker hè. Maar goed dat je nog niet hier bent, het komt met bakken uit de lucht, zelfs bij de rijksweg staat het blank.
    Jullie hebben het beter voor elkaar, ik ben erg jaloers nu, hahaha.
    Nee hoor, geniet maar lekker. Ik ben benieuwd naar alle foto's, want jullie zullen er wel aardig wat maken.
    Niet teveel kwijlen bij alle mooie "auto's", hè. En zijn er nog leuke baywatchers?
    Groetjes uit schiedam

• 14 Juli 2011 - 18:07

Marielle:

hallo lieverds

je kan beter daar zitten dan hier want het is hier echt storm en regen al 24 uur nu bijna:)
    vind het zo leuk om jullie te volgen
    enne randje neem zo fuzzy cuzzy mee hahahah
    have fune

dikke kus

• 15 Juli 2011 - 02:31

Leo,Sonja, Mel & Jes:

Hoi luitjes,

Morgen passeren wij elkaar waarschijnlijk onderweg. Wij gaan namelijk morgen naar Key West. Vertrekken vanuit Miami. We volgen jullie dan ook weer naar de Everglades. Als we jullie verslagen lezen, dan hebben jullie inderdaad net zoveel plezier als wij. We vinden het een groot, maar ook indrukwekkend land! Jullie een goede reis en we zullen zien onderweg of we jullie auto herkennen?? Ik denk het niet.

Groetjes,

Leo, Sonja, MeLany en Jessica

• 15 Juli 2011 - 16:03

ReKaDa:

Hoihoi, zoals ik al gemeld had eerder in jullie verslag (sunset) dus toch de SMP gevonden ;-) . Onze foto is helaas nog zonder Daisy, maar dat hopen we nog een keer in te halen (alhoewel ik er reeds twee maal geweest ben). Inmiddels zijn wij weer thuis (gelukkig een Go to Fly gehad voor Daisy), maar (be)leven met jullie je tour door Fl. USA mee hoor. Oh G.. wat zou ik daar graag zijn ook. Geniet ervan luitjes, het blijft een life-time ervaring en doe voorzichtig aan.