Dag 12 Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 12 Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 12 Key West

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

12 Juli 2011 | Verenigde Staten, Key West

Vandaag zijn we na het ontbijt vertrokken naar Key west. De Tom-Tom gaf tot aan het hotel bijna 4 uur aan.
Tussen door nog even getankt (40$) echt lachen hier !!, daar na richting Keys gereden.
Het is eigenlijk gewoon een hele lange weg omgeven door water (heel mooi water) met hier en daar een hotel of cafeetje en souveniersshopje dus het was "Immer Grade Aus".
Tussen door wilde we stoppen bij het Morada Cafe op Isla Morada , maar jammer hij was dicht (wel een paar leuke foto,s gemaakt.)
Toen zijn we eigenlijk in 1x door gereden het is geen saaie weg er is veel te zien onderweg dus de tijd vliegt.
Rond een uur of 3 waren we bij het hotel, ingecheked en koffers naar boven en meteen het zwembad in.
De kamer is lekker ruim en netjes het is hier heel gemoedelijk en kleinschalig.Zeker wel 3 Nederlandse stellen hier gezien in het kleine motelletje.
Na het zwemmen zijn we Duvalstreet op gegaan richting Mallory Square.
Onderweg zijn we meegegaan op een fiets met zo,n bakje erachter.
Ik vond het nog een soort van zielig voor die man die fietst de hele dag die straat op en neer.(15$)
Op mallory Square aangekomen was het gezellig druk en de straatartiesten deden hun best om een extra centje te verdienen zonder irritant te zijn.
Iedereen werkt erg hard in tegenstelling tot Miami waar ze gewoon aan je tafeltje bedelden.
Na de mooie zonsondergang (zie filmpje)zijn we bij het Hardrock Cafe gaan eten en vervolgens weer richting hotel gelopen.
Het Zwembad is tot 23u59 open dus ik zit in me uppie en die twee waterratten liggen er weer in en het is nu 23 uur.
Morgen gaan we lekker aan het strand liggen en even helemaal niks doen.
Bedankt weer voor de berichtjes allemaal, echt top.

@Rekada: Key west is zeker een verademing na Miami (dunkin'donuts nog niet gezien op Key west)

@Frannie: Leuk dat je ons nog kunt volgen daar doe iedereen de groeten !!

@Pa&Ma: Mooi dat het goed gaat met m,n poezekinders, een die blaaskees lekker laten blazen XXX van ons

@Hen: Dat is dan maar weer afwachten wie jullie krijgen?

@Marielle@Sjef: Morgen kijken of ik nog meer van die beach boys kan vinden hier op het strand.;)

• 13 Juli 2011 - 05:44

Mineke:

Goedenmorgen Marco, Miranda en Romy,

Wat heerlijk weer om jullie verslag te mogen lezen onder het genot van een lekker bakkie koffie
    en wat hebben jullie het goed naar jullie zin.

Zo'n dokter Frank dieet is nog niet zo'n slecht idee hahaha

Lekker genieten van een dagje niks doen aan het strand
    een hele fijne ontspannende dag vandaag
    grtjes Mineke

• 13 Juli 2011 - 08:44

Arie:

prachtig om dit allemaal mee te maken he,dit is ff wat anders dan
    met je reet heel de dag op het strand te liggen.
    dit is avontuur..... heel mooi.
    ik wens je nog veel plezier.
    groetjes arie.

• 13 Juli 2011 - 08:48

Pa En Ma :

nou miran ik neem aan dat het filmpje van de zonsondergang die zanger op de achtergrond niet elvis was hahahahahahaha maar was wel mooi om te zien .ga morgen lekker genieten op het strand want hier is het weer k...met een rietje regen en veel wind koud dus. maar daar hebben jullie geen last van destebeter toch. nou tot horens maar weerxxxxxxxxxjes pa en ma.

• 13 Juli 2011 - 16:45

Koos En Ida:

ik ga dat dr.frank dieet ook volgen je gaat er goed van uit zien en ziet er nog lekker uit ook.

• 13 Juli 2011 - 19:26

Frannie:

ziet er goed uit dat dieet mmmmmmmmm

• 13 Juli 2011 - 22:02

Jan Sas:

Ben net met jopie terug uit emmen van die bruiloft
    Ome rinus en tante jopie uit emmen 60 jaar getrouwd niet niks..
    Die zons ondergang is daar zeker elke dag nu hier om de 5 dagen het is ... weer
    Geniet er lekker van doei
    Romy ik lees jouw reis verslag hier in de Donald Duck best leuk joh
    Groeten Ope Mulder....