Dag 11 Miami Duck Tours - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 11 Miami Duck Tours - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 11 Miami Duck Tours

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

11 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag wederom vroeg opgestaan.
Na het ontbijt stond Duck tours op het programma ,we wilden proberen om de tour van 13:00 te nemen, maar daar bleek nog maar 1 plaats vrij te zijn dus namen we de tour van 15:00 maar.
Daardoor moesten we ons nog 3 uur op South Beach zien te vermaken (niet echt een straf hoor)
We zijn nog maar even over Ocean Drive gaan lopen en zijn (zonder badkleding) maar even de zee ingegaan, wat een fantastische zee is dat daar.
Het water is er zo schoon en warm en een heerlijk breed zandstrand , ik en Romy zijn maar even tot ons knieen er in gegaan om de tijd te vullen tot 15 uur.
Nog even langs de Walgreens gegaan voor zonnenbrand want het was behoorlijk heet, die andere fles zijn we kwijt volgens Romy staat hij nog in de villa.
Rond half 3 zijn we richting James Avenue gelopen waar we onderweg al het swingende bootje van Ducktours tegen kwamen , we wisten meteen dat we de goede richting op liepen.
Eenmaal daar stonden er aardig wat mensen te wachten op de tour van 15 uur, vanaf 14u50 mochten we de “boot” op na dat er eerst een leuke foto werd gemaakt.
Er werd een heel showtje gemaakt op die boot er moest zelfs gekwaakt worden hahaha was wel grappig.
Eerst zijn we door Downtown Miami gereden later naar Biskayne Key waar we te water gingen, we zijn langs Star island gevaren waar huizen staan van beroemde mensen o.a Andre Agassi, voormalig huis van Julio Iglesias natuurlijk het huis waar vroeger Miami Vice is opgenomen erg leuk om te zien allemaal.
Daarna weer het water uit langs het Art Deco District later kwamen we aan op Oceaan Drive , toen ging de muziek luid aan en keek iedereen naar ons ipv andersom (het leek wel of wij beroemd waren haha)
Na zo,n anderhalf uur was de tour voorbij en zijn we rustig terug gegaan naar het hotel.
Inmiddels was het alweer rond 18u en zijn we naar de Pizzahut gereden (aan de goede kant) de pizza,s waren heerlijk maar net als alles natuurlijk veel te groot.
Bij terugkomst is er nog even gezwommen , Romy ligt al gedouched op bed op haar DS aan het spelen , wij schapen weer de laatste dingetjes bij elkaar zodat we morgen na het ontbijt koers kunnen zetten naar Key West.
Miami is leuk , moet je een keer gezien hebben maar het is ook een jungle hoor met veel contrasten, wij hopen op de Keys weer in die laidback sfeer te komen.
Morgen weer meer van uit Florida .(hopelijk is de verbinding beter daar)

@ Corina: Het strandleven gaat nu een beetje beginnen hoor! Key west here we come.
@ Pa Sas & Ekkie: Gelukkig hebben we ons alleen aan de goed kant gehouden, die andere laten we links liggen.
Op het moment dat we het spoor overgaan dan begint de ellende Bedelaars,krottenwijken en aan de andere kant de rijkdom en het overvloedige.

• 12 Juli 2011 - 05:13

Rekada:

Fijn dat jullie zulke geweldige indrukken opdoen in the USA. Geloof me, Karin en ik vonden Key West zeker een verademing na de drukte en contrasten van Miami. Als je de zee bij Miami al mooi vond wacht dan maar tot je op de Key's bent. Veel plezier daar, blijven genieten luitjes. Als het op jullie ook zoveel indruk maakt allemaal als op ons toen, praten jullie er over 10 jaar nog over! Groetjes voorzichtig aan en vooral veel foto's maken he zodat wij als jullie thuis zijn ook nog even kunnen genieten. Dikke kus van Daisy.

• 12 Juli 2011 - 05:38

Eric (ekkie50):

Die Duckmobiel lijkt op de foto wel een rijdende frietkraam.... Zou ook niet verkeerd zijn, ha ha. De Keys zijn nog gemoedelijker dan ons aller Kissimmee, dus dat zit wel goed hoor. Als je op Key West bent, niet vergeten naar Mallory Square te gaan als de zon ondergaat. Dat sfeertje vergeet je nooit meer. Have fun!!

• 12 Juli 2011 - 06:18

Pa Sas:

Hé holiday gangsters niet te bruin worden daar een beetje schaduw houden..
    Ga nu weg ( 09.00 uur ) voor een 60 jarige bruiloft ome rinus en tante jopie zijn zo ver
    Groetjes de gepensioneerde

• 12 Juli 2011 - 08:00

Frannie:

nou nou leuk hoor allemaal enne nog gezongen queros mi mucho (hahaha)nou lachen he kan je gewoon blijven volgen via me vaders laptoppie xxxx van ons allemaal

• 12 Juli 2011 - 09:12

Pa En Ma:

zo te zien hebben jullie het nog steeds naar de zin alleen maar goed toch. karin kom morgen weer thuis dan is er weer een op het nest terug. gelukkig want het is wel stil als niemand van je kinderen in de buurt is maar daar komen we wel over heen toch. met de poezen kindjes is alles prima maar die blaaskees vindt het maar niks als ik binnen kom. noe geniet lekker verder en tot horens maar weer xxxxxxxxxxjes pa en ma.

• 12 Juli 2011 - 09:15

Pa En Ma:

ik bedoel natuurlijk nou maar dat begreep je wel toch??? Hahahahahah

• 12 Juli 2011 - 09:59

Pa En Ma:

oeps ff misvatting karin kom pas vrijdag thuis.( en dan gaat het voor jullie ook opschieten) doei doei doei.

• 12 Juli 2011 - 15:07

Sjef En Marielle:

hoi wat ziet het er allemaal geweldig uit daar en het eten lijkt me zeker geweldig:)
    lijkt baywatch wel daar op die foto met dat strant huisje hahahahah
    geniet er zeker maar van

dikke kus van ons xxx

• 12 Juli 2011 - 16:30

Ernst:

Waanzinnig die lancering van de spaceshuttle, live aanwezig, daar praat je over 50 jaar nog over!!!
    Na het drukke programma tot nu toe is laidback zeker wel welkom.

• 12 Juli 2011 - 20:35

Ageeth :

Wat een waanzinnige vakantie hebben jullie zeg.

• 12 Juli 2011 - 21:53

Hen Meulstee:

na het lezen van al jullie verslagen hoef ik niet meer te vragen of jullie het naar je zin hebben.Ik zou zeggen, geniet nog maar volop dan werk ik me wel te pletter. oh ja ik zou het bijna vergeten maar Andre gaat ook weg uit de Sp.P. en er komt een nieuwe maar ze weten nog niet wanneer.