Dag 10 Fort Lauderdale / Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 10 Fort Lauderdale / Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 10 Fort Lauderdale / Miami

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

10 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag zijn we naar Fort Lauderdale gereden om naar het winkelcentrum Sawgrass Mills te gaan.
Wat een mega winkelcentrum is dat zeg. Veel leuke winkels en een Foodcourt.
Bovendien was het binnen beter dan buiten want de temperatuur liep weer behoorlijk op.
Op TV werd al gewaarschuwd voor extreme hitte boven de 100 fahrenheit.
Na een poosje gewandeld te hebben, zijn we neergestreken op het Foodcourt ,even lekker wat gegeten en dan weer de andere kant op gelopen (je kan 4 kanten op).
Later nog een Dippin Dot gehaald , lekker ijsjein de vorm van hagelstenen .
Rond een uur of 5 weer terug gegaan naar het hotel waar we een tijd hebben gezwommen en ge-zond, toen waren we pas rond 8 uur boven.
We moesten nog eten dus zijn we richting Ball Harbor gegaan, maar het was allemaal nogal onduidelijk waar je nu wat precies kon, dus hebben een Mac opgezocht.
Daar aangekomen hadden we zoiets van ….hhmm is het veilig hier veel raar volk voor de deur , troep binnen op de tafels.
Toen zijn we maar terug gegaan naar de auto en door de Mcdrive gereden, stond meteen een zwerver aan het raampje voor geld…. Toch maar vriendelijk nee gezegd.
Snel met de buit naar het hotel en hier lekker opgegeten, het is nu al weer 23 uur dus word weer tijd om een tukkie te gaan doen.
Morgen willen we een tour door Miami gaan doen, weten alleen nog niet welke maar dat lezen jullie morgen weer.
Groetjes Miranda , Marco & Romy xx

P.S. Meer Foto's volgen nog internet is te traag vandaag !!!

• 11 Juli 2011 - 04:35

Corina:

goeie morgen,

ik lees heerlijk eten, het water loopt me in de mond bij al die lekkere dingen die ik zie en lees hihhh
    jullie hadden idd een mooi huis zeg
    gaan jullie ook nog een paar dagen naar het strand niks doen ??
    geniet er nog even van want ik lees ook dat jullie over 10 dgn alweer terug zijn
    het gaat zo hard

dikke kus van corien

• 11 Juli 2011 - 06:39

Opa SAS:

Ja maar bij ons op sas is het veilig of in schiedam maar niet heus
    ook daar en er is in nederland weer iemand bij een disco dood geslagen
    heel de wereld is verrot kijk maar uit ...
    Veel liefs uit sas en vermaak jullie met z'n allen maar daar in de steeds
    Groeten ut sas

• 11 Juli 2011 - 09:56

Arie:

ik vind het een heel leuk verslag,wat jullie bijhouden.
    ik wens jullie nog veel plezier,en een behouden thuiskomst.
    groetjes arie.

• 11 Juli 2011 - 11:08

Pa En Ma:

je kan ook geen foto zien of jullie staan te smikkelen lekkerrrrrrr en jullie genieten nog volop. maar dat is ook de bedoeling. oja miran als je jack en carly ziet uit ash the world turns doe ze dan de groeten van mij. hahahahaahahha ik weet niet of ik het goed heb gescheven maar mag de pret niet drukken toch.nou geniet lekker verder en tot horens maar weer veel plezier xxxxxxxxxjes pa en ma

• 11 Juli 2011 - 14:59

Rekada:

Hebben we gelogen toen wij vertelden dat Saw shopping mall gigantisch was? Haha geniet er maar van, alles gaat zo snel en nog zoveel te doen! Owja, neem even dunkin donuts voor ons mee en een grand slam van Denny's.

• 11 Juli 2011 - 16:45

Eric (ekkie50):

Goed gedaan, jullie zijn op je intuitie afgegaan en die slonzige Mac niet binnengegaan. Je zit toch vlak bij de grote stad Miami waar ook enkele heel slecht bekend staande wijken zijn (Opa locka, Liberty city, Overtown, delen van Coconut grove and downtown). Daar kan je maar beter niet zijn, en zeker niet 's avonds. Ik wil jullie niet afschrikken natuurlijk, maar een gewaarschuwd mens.....
    Nog heel veel plezier!