Dag 9 Op naar Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 9 Op naar Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 9 Op naar Miami

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

09 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Met pijn in ons hart verlieten we vanmorgen de villa in Kissimmee, we hadden een lange rit voor de boeg via de turnpike naar Miami.
De Tom-Tom gaf aan dat het zo,n 3,5 uur zou gaan duren voordat we in Miami aankomen.
Onderweg nog even getankt (40$ voor een volle tank) das nog es leuk tanken hahaha.
Na 1 tussenstop direct naar Miami gereden, rond half 3 waren we bij het hotel en na het inchecken konden we meteen naar de kamer.
De kamer ziet er goed uit alles netjes met een koelkastje en zelfs een magnetron.
Romy kon het zwembad natuurlijk niet weerstaan , en wilde meteen een duik nemen.
Het was erg rustig bij het zwembad, op een paar zonaanbidders en zwemmers na, het was weer goed warm maar minder vochtig dan in Orlando.
Rond 18:00 uur zijn we naar South Beach gereden om wat rond te kijken en te eten , wat een sfeer hangt daar zeg en druk niet normaal. Het is echt zien en gezien worden, wat een figuren allemaal!!!
We hebben gegeten bij een Italiaans restaurant op Ocean Drive (hoe cool is dat). Het smaakte allemaal prima en toen zijn we weer terug gelopen en het werd ook al donker.
Op de terug weg nog even langs de Wallgreens en snel naar het hotel , wat een prachtige skyline heeft Miami zeg echt super.
Het verkeer daar in tegen is verre van relaxed, wat we in Kissimmee gewend waren is hier geen sprake van.
Maar dat zal ook wel wennen denk ik.
Morgen gaan we naar Fort lauderdale naar de Sawgrass Mills , een groot winkel centrum.
De internet verbinding is niet wat het hoort te zijn dus ik typ dit nu in Word, en mar gaat het zo beneden in de Lobby op het blog zetten. Tja het is even behelpen.
Tot morgen weer allemaal.

• 10 Juli 2011 - 06:13

Eric (ekkie50):

Zo te lezen is de overgang Kissimmee-Miami Beach een hele cultuuromslag. Ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen daar. Ik was daar voor het laatst in 1993.

• 10 Juli 2011 - 07:25

Roelanda:

Zoooooooooooo Marco idd veel voor jou te zien man, maar wel op de weg blyven letten he.
    het ziet er weer heel anders uit als waar jullie vandaan kwamen, weer een aparte belevenis.
    Ben bly dat julli het zo naar je zin hebben, en vind het zo leuk iedere dag wat te lezen over hoe het jullie vergaat.
    Heel erg leuk en fyn dat je dit blyft doen Miran
    En luitjes blyven genieten helemaal TOP
    GROETJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

• 10 Juli 2011 - 07:52

Opa SAS:

Ja jongens veel foto's blijven schieten op de beach, van deze miamy babs
    maar dan ook de voorkant graag..
    Vooral marco geniet lekker van zon en strand wat moet je meer !!!!!!!!!!!!!!
    Doei ut sas

• 10 Juli 2011 - 07:56

Opa Sas 2:

Uiteraard moeten jullie allemaal lekker genieten met marco bedoel ik niet op die wijven letten..
    Ja Ja wat mot je dr mee ?
    Fijne dagen nog all off you

• 10 Juli 2011 - 08:50

Pa En Ma :

dat ziet er goed uit marco niet verkeerd . het is zeker een overgang van huis naar hotel , maar miran een voordeel je hoef je bed niet op te maken. zo te zien genieten jullie nog en is er genoeg te zien en te eten.nou weer tot horens xxxxxxxjes pa en ma en knuffel voor romy.

• 10 Juli 2011 - 12:32

Marco:

Wat denken jullie nou allemaal.......
    Met het zien bedoel ik die 3 mooie auto's hoor hahaha

• 10 Juli 2011 - 18:36

Frannie:

hoi vriendjes,ziet er nog steeds allemaal fantastisch uit zeg,enne ik probeer jullie via de site te blijven volgen vanuit Meerdal want kan daar geen post ontvangen mocht dat niet lukken is het niet omdat ik jullie niet wil blijven volgen hoor (want dat vind ik wel leuk)maar zelfs in nederland doet het internet wel s raar hahaha nou doe Horatio de groetjes en een dikke kus voor jullie alledrie x x x vanuit Rotterdam

• 10 Juli 2011 - 20:24

Leen En Christa:

Dit gaat toch wel over auto's hé!
    Nu even de "Miami Sound Machine" zoeken en het feest kan beginnen.
    Veel plezier nog!

Leen