Dag 7 Universal Studio,s - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 7 Universal Studio,s - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 7 Universal Studio,s

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

07 Juli 2011 | Verenigde Staten, Kissimmee

Hallo daar zijn we weer met een nieuw reisverslag van uit Kissimmee.
Vandaag zijn we begonnen bij de Golden Corral (op aanraden van Remco) met een ontbijtbuffet.
Wat is dat groot daar binnen zeg, en wat een berg eten kan je daar.
Wij zijn toch Hollanders dus s,morgen aan de kippepoten zie ik niet zo zitten, maar een geroosterde boterham, pancake of lekkere donut..... ja dat gaat er wel in.
Daarna nog even naar de Bank of America gereden .......de kluis moest weer aangevuld hihi.
Toen richting Universal ... het was nogal "cloudy" vanmorgen dus we hadden geen zonnebrand meegenomen en vonden het wel ff lekker zonder zon.
We waren nog maar net binnen en konden meteen doorlopen bij de Shrek 4D dat was erg leuk , toen we daar uit kwamen scheen de zon volop (oeps geen zonnebrand).
daarna zijn we in Twister , en Disaster gegaan en toen we daar uit kwamen waaide het behoorlijk en zag het er raar uit buiten.
Binnen no time ging het regenen en onweren gelukkig hadden wij onze "Sligro poncho" bij ons , er werd zelfs gevraagd waar we die gekocht hadden hahaha.
Helaas werd het niet meer droog vandaag, veel attracties werden tijdelijk gesloten (behalve binnen), toch hebben we nog tot 18u30 rondgelopen met natte voeten en zijn we lekker naar "huis" gegaan.
We volgen nog steeds het nieuws over de lancering die morgen moet gaan plaats vinden , er is nog geen wijziging dus nu maar duimen dat het niet 48 uur word uitgesteld.
Mocht het gewoon doorgaan dan gaan we morgenvroeg richting Titusville van waar de lancering kunnen zien.
Uiteraard horen jullie daar morgen weer meer over.
Groetjes van ons uit Kissimmee.FL

@Patricia: Jaaa Victoria Secret wel gezien , maar ik weet mijn Amerikaanse maat niet...

@Marielle: Ik kan steeds niet bellen want als ik thuis komt is het bij jullie nacht.

• 08 Juli 2011 - 03:56

Eric (ekkie50):

hi Miranda, ik heb altijd een maat-omrekentabel bij me.
    Voor damesmaten geldt deze tabel (eerst de NL maat, na het streepje de US maat):

broeken, jassen, jurken
    36-8; 38-10; 40-12; 42-14 enzovoorts (steeds 2 omhoog)

bloezen en truien:
    40-32; 42-34; 44-36 enz. (steeds 2 omhoog)

schoenen:
    36-6; 37-6,5; 38-7/7,5; 39-8/8,5; 40-9; 41-10

in ieder geval alles passen om zeker te zijn ;-)
    ik hoop dat je hier iets aan hebt. Groetjes en veel plezier nog!
    Eric

• 08 Juli 2011 - 07:47

Patricia:

Gewoon je maat laten opmeten
    Je krijg spijt als je daar niks heb mee genomen
    Ik had veel meer mee moeten nemen whahahahaha ;-)

Hoop dat de lancering door gaat dus zal duimen voor jullie

En de golden corral was echt super lekker
    Kregen wij als aanraden door Nederlanders die in Amerika wonen ;-)

Groetjes van ons

Ps @ Eric waar zijn de lingerie maten ?????? ;-)

• 08 Juli 2011 - 08:01

Jan M:

Ik hou het vol ben toch zo,n schrijver
    dag Marco, dach Miranda, dag Romy Mouss, dag vogels, dag vissen...
    Uit het mooiste dorp van Nederland Strijensas

• 08 Juli 2011 - 08:38

Pa En Ma:

Nou miran nu weten ze gelijk in amerika hoe nederlandse smurfen er uit zien hahahahahaah het weer is hier ook halen en brengen iedere keer bewolkt en dan weer zonnig. O,ja Romy leuk dat Mickey ff wat naar oma terug schreef he. Dat was best leuk. Nou we hopen dat de lancering door gaat pak je dat ook nog ff mee. Want het is de laatste keer en dan kunnen jullie zeggen wij waren erbij geinig toch. nou tot horens maar weer uit het ook niet zo onaardige stad schiedam.hahahahahah toch jan???? xxxxxxxxxxxjes pa en ma

• 08 Juli 2011 - 11:50

Alberdina:

Ik heb de usa maten opgezocht via google krijg je gewoon een tabelletje makelijk hoor.
    Ja wat een weer ineens he het houd nog even aan zag ik op tv hoop dat jullie morgen naar de lancering kunnen

• 08 Juli 2011 - 16:58

Renate:

Zag al via hyves dat je het erg naar je zin hebt. Maar ik had je reisverslag nog niet gevonden.....nu wel, dus ik ga ook de rest ff lezen. Jammer van het weer vandaag, maar toch veel plezier gehad lees ik,

• 08 Juli 2011 - 17:04

Renate:

Nog ff.......zag net dat de lancering geweest is, zijn jullie gaan kijken vandaag? Is toch wel speciaal om dat te zien, wij zagen hem vorig jaar de lucht in gaan vanaf Cocoa Beach. Heb je de outback al geprobeerd voor diner?