Dag 6 Shopping & Disney Downtown - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 6 Shopping & Disney Downtown - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 6 Shopping & Disney Downtown

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

06 Juli 2011 | Verenigde Staten, Kissimmee

Hallo allemaal, voor jullie weer nieuwe dag voor ons bedtijd!!
We zijn versleten na vandaag, vanmorgen relax opgestaan en in de villa ontbeten.
Daarna koers gezet naar The Mall of Millenia.
Dat is een megagroot en mooi winkelcentrum met voornamelijk merk (brand) winkels echt iets voor Romy dus.....
Al snel had ze de Vanz winkel ontdenkt, schoenen in allerlei kleuren en zeker 2x zo goedkoop als in Nederland.
Na een poos zoeken heeft ze een mooi paar gevonden en dat voor maar 30 dollar, in Amsterdam betaalde we 2 maanden terug gewoon 65 euro!!
Na nog even een Frappucino bij Starbucks hebben gehaald zijn we richting de Nike-outlet gegaan.
Na wat rondgelopen te hebben kon ik geen sportschoen meer zien en ben ik naar de Dollartree gegaan Mar bleef achter in de Nikestore , niet dat hij dat erg vond .
In tegendeel hij heeft 2 paar kunnen bemachtigen en dat weer voor een schijntje!!
Rond 17u30 teruggegaan naar de villa waar Romy en Marco nog even hebben gezwommen.
Rond 19u30 zijn we naar Downtown Disney gereden , de parkeerplaats was proppievol dus moesten doorrijden naar achteren waar nog voldoende plaats was.
Beetje rondgekeken in de Disneystores en natuurlijk hebben we ook nog aan Peter Gommel gedacht.... maar we veraden nog niets, en een lekkere sandwich gegeten bij Earl of Sandwich (tip van iemand weet niet meer wie??) iig bedankt was erg lekker.
Nu is het 23u30 en Romy slaapt al , ik kijk ondertussen het weerbericht want ze verwachten blijkbaar nogal wat morgen(misschien loopt zelfs de shuttle launch gevaar) word waarschijnlijk uitgesteld het is nu 70% no go.....snik...
Als het weer het toelaat gaan we morgen naar Universal Studios , ik ga nu mijn mandje in Tot morgen.
En bedankt weer voor de leuke berichten

@Remco je ziet het he Marco heeft zijn slag geslagen in the Nikestore

@Koos jij bent natuurlijk weer de enige die dat ziet he....

@Landa niet teveel over mij lullen he !!!

• 07 Juli 2011 - 04:00

Mickey........:

Oja oma hier is eindelijk de foto van Romy met dr grote oren......

• 07 Juli 2011 - 07:55

Patricia:

Downtown hebben wij gemist
    Ziet er wel super uit zeg!!!!

Heb je de victoria secret winkel al gevonden ;-)

• 07 Juli 2011 - 08:26

Milko:

Mhh een broodje bij Earl, Yes please!

Haha Mooi dat jullie het zo naar je zin hebben.

Ja die Vans die zijn hier idd veel te duur, maar zo fijn.

Jep Mall at millennia is echt Waanzinnig mooi.

Ach die buitjes das net alsof je onder de douche staat, heerlijk alleen duren ze meestal toch niet de gehele dag, net even gekeken , moet wel mee gaan vallen (scatterd t-storms niks bijzonders!)

Wil best ruilen hoor! LOL

Ja Universal Leuk, de parkeergarage alleen al, groot! 2 hele leuke parken met waanzinnig goeie rides.

Trouwens de Kraken is echt heel erg goed! en ja zelfs na 4x achter elkaar heb ik dat best oveleeft.

Have Fun verder enne niet teveel shoppen he!

Gr
    Milko en Natasja

• 07 Juli 2011 - 09:44

Leen & Christa:

Ja, zo word shoppen echt leuk met zulke prijzen. Zie dat Marco ook gescoord heb by Nike.
    Een lancering van zo dicht meemaken is toch ook een belevenis, toch!
    have fun and greetings from Holland!
    Leen

• 07 Juli 2011 - 10:49

Pa En Ma:

Nou romy staat harstikke leuk die oren zou ze op doen in het vliegtuig krijg je een grotere plaats voor je oren. Nou lekker geshopt zeker geen probleem he miran. verder veel plezier en tot horens o,ja mar je kom niet als een tientonner terug hoor want het gaat nou al opvallen spekkie hahahahahahaha nou genietse xxxxxxxxjes doei doei pa en ma

• 07 Juli 2011 - 14:37

Marielle :

hoi hoi

fijn om te zien dat jullie het zo geweldig hebben :)
    en romy wat een mooie oren heb je hahahaha en vans ook natuurlijk( hip hoor)
    marco was zeker wel erg leuk daar bij nikestore
    jeetje wat lijkt het me cool om daar effe te shoppen
    en dat eten lijkt me ook allemaal heerlijk daar
    geniet er lekker van

dikke kus van hier xx