Dag 5 Seaworld - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 5 Seaworld - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 5 Seaworld

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

05 Juli 2011 | Verenigde Staten, Kissimmee

Tjonge jonge , terwijl ik dit schrijf denk ik jeetje dag 5 alweer het gaat best snel.
Vanmorgen zijn we buiten de deur gaan ontbijten op aanraden van mijn zus zijn we naar Denny,s gegaan.
Wat kan je daar heerlijk eten zeg , en dat al op de vroege morgen.
Voor dat we naar Seaworld gaan wilde toch even stevig ontbijten .... nou das gelukt hoor.
Marco bestelde een Slumber jack, ik een Grandslamwich en Romy had een Baseball Pancake.
Hoe we ons best ook deden , we kregen het niet helemaal op.
Daarna richting Seaworld , was toch relaxter dan in Disney vonden wij.
De temperatuur liep ook weer lekker op zo,n 33 graden dus dat werd weer goed nat houden.(honger hadden we voorlopig nog niet)
Genoten van de "One ocean" show in The Shamu Stadium, was echt super met orka,s.
We zaten lekker vooraan in The Soak Zone en zijn toch nog redelijk droog uit de strijd gekomen.
daarna nog een mooie show gezien met Dolfijnen "Blue Horizons".
We hebben zeeleeuwen gevoerd, roggen geaaid, haaien gezien in een helicopter simulator geweest, .....en toch alleen maar gekeken naar de rollercoasters "Manta" en "Kraken";).
Jeetje was zijn die eng zeg volgens mij draai je een week als je daar in bent geweest, wel gaaf om te zien.
Na uren te hebben rondgelopen zijn we lekker terug gegaan naar de villa en onderweg nog een stopje gemaakt bij de Burger King.
Daarna nog even gezwommen (Romy krijgt er geen genoeg van!) Die wil dat thuis ook hahaha.
We zijn nog even in twijfel over morgen gaan we naar Universal of gaan we winkelen. Morgen is er 3% kans op regen en overmorgen 99%. Morgen gaan jullie zien wat het is geworden.
Goedemorgen voor jullie , goedenacht voor ons!!

@Francis: Nehhh niet gezien hoor wel maatje oversized hahaha

@Pa&Ma: zal ik meteen maar reserveren voor volgend jaar? ;)

@Leen&Christa: Marco heeft nog niets gekocht idd , maar we gaan nog naar de Nike-outlet dus wie weet.

Bedankt weer voor alle berichtjes!!
Zo ver weg maar toch dichtbij!! xxx

• 06 Juli 2011 - 04:46

Ron En Corien:

wauw jullie genieten wel zeg, leuke foto's ook
    geniet ervan dan doen wij dat ook van je verslag
    en romy !!!!als mama straks terug is moet ze zoveel werken dat dat zwembad zo bij elkaar gespaard is hihihihi

dikke kus

• 06 Juli 2011 - 05:50

Mineke:

Ja wat vliegt de tijd toch, vooral als je het zo naar je zin hebt lijkt het wel of alles veel sneller gaat, maar wat hebben jullie het naar jullie zin.
    Ik ben echt benieuwd wat jullie vandaag gaan doen, in iedergeval heel veel plezier met wat jullie gaan doen vandaag of het nu Universal zal zijn of gaan shoppen het is allemaal hardstikke leuk om te doen.
    Heel veel fun vandaag
    grtjes Mineke

• 06 Juli 2011 - 07:38

Remco:

Hoe lang je ook naar Florida gaat, de tijd blijft vliegen.... wij merken dat ook elke keer weer.
    Ik ben benieuwd hoe de nieuwe show in Sea World is, we hebben weer kaarten voor augustus :-) Zo te lezen is het weer een geweldige show om te zien...
    Maare... die rollercoasters zijn toch helemaal top!! Iedereen komt er weer veilig uit hoor ;-)
    Als je nog een keer buiten de deur wilt ontbijten kun je ook een keer bij Golden Corral onbeperkt eten, lekker en 'goedkoop'... Zit vlak bij Outback op de 192.
    Ohw, ik las in het vorige verslag dat 'winkelen' een vrouwending is, maar in Florida niet hoor, daar kun je als man ook behoorlijk je slag slaan, zeker bij Nike/Reebok...
    Ik ben nieuwsgierig wat het gaat worden vandaag... maar ja, 99% regenkans is misschien een bui van een kwartiertje...
    Veel plezier nog!!

• 06 Juli 2011 - 08:21

Pa En Ma:

nou marco als ik zo eens kijk wat jullie daar allemaal eten, dan is het als je thuis komt hollen echt sportschool hahahahahaha maar het is fantasties om te zien wat jullie allemaal beleven. mis jullie wel snik. nou tot het volgende verslag oja romy waar zijn je mickey oren wel ff op doen voor oma en opa nog veel plezier xxxxxxxxxxxjes pa en ma

• 06 Juli 2011 - 12:50

Alberdina, Frits :

jullie hebben al een hoop leuke dingen gedaan veel plezier nog!!!

• 06 Juli 2011 - 12:52

Eric (ekkie50):

Mooie shows, relaxed....mmm, dat klinkt als een goeie tip. Geniet maar lekker door van jullie mooie weer, want hier is het niks :-(

• 06 Juli 2011 - 14:21

Linda:

ALS IK HET ZO LEEST ZOU IK DAAR BLIJVEN ALS IK JULLIE WAS HAHAHA MAAR GENIET ERVAN VOORDAT JE HET WEET IS JE VAKANTIE OM GROETJES ROOK LINDA

• 06 Juli 2011 - 15:58

Linda En Rene:

Hoi daar, jullie zijn alweer klaar voor de nieuwe dag in te vullen en wij gaan de avond al in, wel met een zonnetje.
    Super dat jullie het naar je zin hebben, jullie hebben al aardig wat gezien. Mooi hè die orca's, wij zijn in San Diego naar die show geweest.
    Geniet van alles, want de tijd vliegt als je het zo naar je zin hebt.

Liefs,
    Linda en Rene

• 06 Juli 2011 - 16:42

Koos En Ida :

dat wordt inderdaad sportschool met die hoeveel heden aan eten
    en doe voor de foto volgende keer een ander shirt aan

• 06 Juli 2011 - 17:10

Roelanda:

jeetje wat gaaf allemaal joh. ik snap dat jullie volop genieten en datn vind ik logisch.

vind het echt hartstikke leuk om elke dag wat te lezen hierover, en we praten de andere dag even by op de zaak he, dat begryp je wel

nog veel plezier en geniet er van doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxxx

• 06 Juli 2011 - 19:40

Frannie:

hahaha dus je had me bericht toch ontvangen (waarschijnlijk in 3 voud)want ik dacht dat hij hem niet verstuurd had....de foto's van seaworld zien er heel leuk uit en veel plezier vandaag en tot schrijvens weer x x x

• 06 Juli 2011 - 19:59

Roland & Monique:

Wat geweldig om te lezen, hoe het jullie gaat.
    Wat vet, die straat en huizen waar jullie zitten zo typisch amerikaans.....Love it!
    Geniet ervan kleine grote neef,Miranda & Romy....

Dikke kus

• 06 Juli 2011 - 20:10

Ageeth:

Wat een leuke berichten en foto's. Volop genieten zo te zien. Fijn dat jullie het zo leuk hebben. Blijven genieten hoor....... Want voor je het weet is het weer voorbij. Groetjes ageeth

• 06 Juli 2011 - 23:15

Jan Sas:

Nou die auto parkeren doe dat maar op sas !!!
    Trouwens dat onbijtje deee ik oook op sas met verse klei aardappelen voor de frites Geintje
    dag 5 ja ja dat keet quikly maar geniet van die dagen en zo te lezen doen jullie dat, die foto van marco en romy je ziet aan het gezicht van romy dat ze geniet dat is leuk ook voor haar LATER...
    Ik lees dit om 01.25 uur dus ik ga nu slapen ben echt een nacht mens
    Groeten en liefs aan jullie allen, daar ver in de states
    Jan UPC

• 08 Juli 2011 - 17:01

Renate:

Denny's.....heerlijk hoor!! Seaworld is hier ook favoriet bij onze dochter. Lekker relaxed wat shows bekijken.