Dag 4 Daytona Beach - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 4 Daytona Beach - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 4 Daytona Beach

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

04 Juli 2011 | Verenigde Staten, Kissimmee

Hallo allemaal, hier weer een nieuw verslag vannuit Kissimmee.
Vanmorgen zijn we rustig wakker geworden wel vroeg maar waren niet vooruit te branden.
Dus lekker rustig aan de koffie, Romy & Marco in het zwembad daarna ontbeten met scrabbled eggs & bacon op geroosterd brood.
Toen bedachten we opeens om naar Daytona Beach te rijden, dus hup badkleding aan spullen bij elkaar zoeken en gaan.
Het is toch wel zo,n anderhalf uur rijden van uit Kissimmee, maar we hebben een hoop gezien onderweg.
Het is een hele aparte ervaring om met je auto gewoon het strand op te rijden , zeker op een wereld beroemd strand wat je alleen op tv ziet.
Het was ontzettend druk dus moesten een heel eind doorijden, mooi om te zien al die mensen voor hun auto op stoeltjes en badlakens sommige hadden zelf een partytent meegenomen inclusief BBQ.
We hebben daar lekker een paar uurtjes doorgebracht er stond veel wind dus goed uit te houden, daarna nog even een sluschie gehaald en weer richting huis om te douchen.
Onderweg naar Kissimmee nog een flinke regenbui gehad van ...let wel... 5 minuten,verderop was het weer droog .
Inmiddels was het alweer 20u en moesten nog gaan eten , we zijn naar CiCi,s Pizza gereden en hebben van het "All you can eat Buffet" gegeten.
Pizza,s waren erg lekker , zeker voor die prijs!!
Na het eten nog even (nouja even) naar de Wallmart en ja we hebben weer wat gescoord t.w. een Mascara van Maybelline , 2 topjes , haarclips voor Romy en ook nog een Liprenewal van Blistex.Nu zitten we nog even te genieten van het vuurwerk om ons heen(4th of July)en dan lekker slapen.
Morgen gaan we naar SeaWorld dus gaan we weer vroeg op pad.
Jullie lezen daar morgen meer over.
Groetjes vannuit zonnig Kissimmee

@remco: Goed te weten van die Fohn , maar ik bewaar hem gewoon voor onze "Amerika" vakanties hihi

@Francis: Fijne vakantie, ook je ouders.

@Marielle: Wij missen ook iedereen, maar willen dit hier ook voor geen goud missen.

@Ernst : die 4th of July drukte viel eigenlijk best wel mee, het enige wat we ervan meegekregen hebben was het vuurwerk heel de avond

@Pa Sas Wat!!! 1 weekje extra maar .....!

• 05 Juli 2011 - 07:45

Fran:

nou 3e poging ik vergeet me naam iedere keer hahaha maar nog lekkere baywatch mannen gezien en Mar Pamela's hahahaha nou xxxxx van ons

• 05 Juli 2011 - 09:19

Pa En Ma:

Het doet ons goed om te lezen dat jullie er zo van genieten . Het maakt me steeds best nieuwsgierig om ook eens te gaan met pa .Wie weet volgend jaar????????? Nou gaat lekker verder genieten en gauw tot horens xxxxxxxxxjes pa en ma.

• 05 Juli 2011 - 20:46

Leen En Christa:

Shoppen is toch echt een vrouwenwereld! Heeft Marco ook nog wat gescoord?
    Have Fun tomorrow!
    Wat ik leuk vind van deze verslagen dat er ook foto's bijzijn, dan zie je het ook echt voor je!
    greetz Leen