Dag 3 Magic Kingdom - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 3 Magic Kingdom - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 3 Magic Kingdom

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

03 Juli 2011 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vanmorgen bijtijds weer wakker rond 7 uur.
Dus lekker koffie op de patio bij de pool en rond een uur of 9 zijn we richting Magic Kingdom gegaan.
Het leek helemaal niet zo druk ,op de weg konden we zo doorrijden. Eenmaal bij de parkeerplaats was het al wat drukker, snel tickets kopen en met de Ferryboot naar de ingang van het park.
Daar aangekomen bleek het toch wel heel erg druk, ze zijn vandaag ook tot 1.00u s,nachts open ivm met 4th of Juli vuurwerk.
We hebben aardig wat attracties gedaan, sommige met een fastpass das lekker vlot. Daarna om 21u verzameld bij het kasteel om van de vuurwerkshow te genieten.
Het vuurwerk was echt geweldig en helemaal rondom Disney.
Onze benen wilden niet meer dus zijn we na het vuurwerk richting uitgang gegaan (wat niet makkelijk was).
Romy ligt alweer in dromenland en na dit verslag duik ik er achteraan.
Morgen is het de 4e van Juli we kijken nog even waar of wat we gaan doen ,maar dat lezen jullie morgen weer.
P.S weer bedankt voor jullie berichten

@Eric: Bij Wallmart blijf je je verbazen het lijkt steeds anders.
@Pa&Ma: De burgers smaken goed hier (had ik nog wat in de lotto hihi)
@Leen@Christa:dagelijkse kost hier zo,n cheeseburger.
@Pa M: Die car parkeren we gewoon op de maas, plek zat daar:)
@Linda&Rene:Het huis is van een Ned. Eigenaar en heb nog ruimte in me koffer hahaha
@Francis: Gelukkig hebben ze hier de Dollar (das veel vooordeliger dan de Euro)
@corien&Ron: Jij mag mij stalken maar..... niet verder dan de Ploegstraat hahahah

  • 04 Juli 2011 - 06:25

    Remco:

    Hoi Miran,

    Ik las in het vorige bericht dat je een haarfohn had gekocht?? Die is zeker voor de rest van de reis??
    Hou je er wel rekening mee dat je die alleen in deze vakantie kunt gebruiken, als je hem thuis in het stopcontact doet heb je er nog twee seconde prezier van... en dan hoor je plof....hij is (waarschijnlijk) alleen geschikt voor 110V en niet voor 220V.... Dus bon goed bewaren en op de laatste dag terug brengen is het advies :-)
    Zo te lezen vermaken jullie je prima... en op de hamburgers terug te komen, ze smaken veel beter dan in NL, maar dat komt omdat dit echt vlees is en er geen kunstmatige rommel in zit zoals hier in NL. De vuurwerk show is altijd een spectakel, wij genieten er ook elke keer weer van, zo'n mooie avond, elke keer weer!
    Ik zou ook een keer naar Downtown Disney gaan, leuk om te winkelen 's avonds en vooraf een hapje eten bij Wolfgang Puck, als je op het parkeerterrein 1 of 2 gaat staan, geheel rechts zit deze tent... errrug lekker eten, neem een melt.... zo lekkerrrrr... Daarna lekker chocolaatjes eten bij Ghirardelli... Ohw wat mis ik het, nou nog 5,5 weken wachten :-)
    Heel veel plezier nog!!

  • 04 Juli 2011 - 06:55

    Frannie:

    Nou ziet er echt toppie uit hoor ,en ik stuur je nu als ik kan iedere dag een bericht want op het meerdal heb ik comp(hahaha)is wel raar want ik stuur jullie nu een bericht en bij jullie is het nacht en ik zit nu aan een bakkie koffie.Nou veel plezier vandaag x x x

  • 04 Juli 2011 - 07:44

    Patricia:

    Heb erg Geen woorden voor krijg alleen weer kippevel
    Veel plezier verder enniet te veel kopen hè ;-)

  • 04 Juli 2011 - 08:32

    Pa En Ma :

    Hello. nee miran dus pech maar zo te zien hebben lullie het reuze naar je zin. Met de poezen kindjes is alles prima maar wel even de pie dat is opgelost .Gaverder lekker genieten wij genieten mee.DIKKE KUS MMMMMMMMP Groetjes uit schiedam.pa en ma

  • 04 Juli 2011 - 11:18

    Ernst:


    Ziet er grandioos uit wat jullie allemaal doen.
    Was die cop ook een atractie?
    Mazzelaar!!!

    4th of july is best een drukke dag in the States, ben benieuwd hoe jullie het in het echt ervaren?
    Veel plezier.

    Groetjes Ernst & Lisa

  • 04 Juli 2011 - 13:04

    Marielle:

    hey miran

    wat gaaf die magic kingdom ik kom er effe stiekum aan haha
    toch plek zat in dat mooie huis :)
    ik mis je wel hoor dinnetje
    dikke kus

  • 04 Juli 2011 - 21:36

    Ageeth:

    Jeetje, wat hebben jullie al veel leuke dingen gedaan. En wat er nog komen gaat..... Ik blijf jullie volgen. Doei.

  • 04 Juli 2011 - 23:25

    PA SAS:

    Lekker druk daar... ik zal appie hein en mister sligro ff bellen dat jullie na de vakantie nog een ekstra weekkie moeten hoe zeggen de amerikanen dat relaxxen men !!!!!!!!!
    Ik zat vandaag lekker relax in de sauna
    'He marc ( mikkie ) leuk dat jij op die foto van romy en miranda op de achtergrond mee doet !!!
    DDOOEEIIIII

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

Wij gaan in Juli 2012 voor met deze groep naar Florida. Hier kunnen jullie ons volgen op onze Trip, Wij zouden het heel leuk vinden als jullie een berichtje voor ons achterlaten.

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 64008

Voorgaande reizen:

10 Juli 2015 - 29 Juli 2014

Westcoast2015

06 Juli 2012 - 26 Juli 2012

FloridaHoliday2012

01 Juli 2011 - 21 Juli 2011

florida2011

Landen bezocht: