Dag 2 Rustdag, Winkelen. - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dag 2 Rustdag, Winkelen. - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dag 2 Rustdag, Winkelen.

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

02 Juli 2011 | Verenigde Staten, Kissimmee

Nadat we gisteren best op tijd zijn gaan slapen ,kwamen we er toch pas rond 7 uur uit (tja wat wil je in zo,n bed) wel lekker uitgerust van de reis.
Vandaag wilden we naar de Florida Mall gaan even lekker rondlopen en snuffelen in de winkels.
Het weer was prachtig geen regen gezien vandaag wel een hoge luchtvochtigheid, dus af en toe een fles water erin.
Na lekker door wat winkels gestruind te hebben als : Macy,s ,M&Mstore en nog veel meer zijn we even gepauzeerd op het Foodcourt. Tjee wat kan je daar eten zeg en het ruikt er heerlijk.
Ik en Romy gingen naar Five Guys voor een overheerlijke cheeseburger, Mar hield het "veilig" en ging naar de Kentucky voor Chickenstrips met friet.
Smaakte allemaal prima overigens.
Daarna zijn we naar de Premium outlet geweest die in de buurt lag.
Wat een Megastores daar van Adidas, Nike, Levis, & Abercrombie en zo veel meer. Nog niets aangeschaft want we willen ook naar de Mall at Millenia.
Daarna zijn we lekker naar "huis" gegaan om te zwemmen en te zonnen , en te kijken of de Croco zich liet zien maar helaas.....
S,avonds toen we naar Ponderosa reden zijn we aangehouden door de Politie ,... wat is dat een zwaailicht achter ons slik.... dan maar stoppen hier aan de kant in de wijk Eagle point (bij het huis notabene)
"Sorry you missed a stopsign sir"
Marco is niet gewend zich aan de regels te houden, maar na een waarschuwing en controle van de papieren mochten we gelukkig doorrijden mits we stopten bij het volgende stopbord!!
Bij Ponderosa was het erg lekker al zag het er niet zo erg sjiek uit daar.
2x gegrilde zalm en een sirlion steak jammie.
Daarna nog langs de Wallmart , daar kan je uren doorbrengen ff lekker wat onzin gekocht zoals wimperkruller, nagelvijl, haarfohn (was ik vergeten) en nog wat lekkers voor in het huis.
Morgen gaan we naar Disney world , tot morgen.

• 03 Juli 2011 - 12:22

Eric (ekkie50):

Politie in de wijk! Nog nooit meegemaakt. Die verveelde zich zeker even.
    Ja en wat kan je goed slagen bij Walmart he? Kijk op de "Men" afdeling eens bij de rekken met T-shirts. 3 dollar, ook voor grotere maten! Of een fraaie Oral-B elektrische tandenborstel incl. batterij, voor een schamele 6 dollar. Ik ben weggegaan met 5 T-shirts en 2 el. tandenborstels, ha ha. Je wordt er gretig van. Have fun!

• 03 Juli 2011 - 12:45

Pa En Ma:

Hallo. nou nou dat is toch niet normaal om ff me ogen uit te steken met zo'n whoppertje lekker hoor romy leg jij die is gauw terug hahahaha. ok jongens wat fijn dat je het zo naar je zin hebt jullie komen toch nog wel naar huis toch he.hahaaaaha. maar ok voor morgen nog heel veel plezier in disney world en tot horens maar weer doeg doeg.

• 03 Juli 2011 - 12:46

Leen En Christa:

Hallo Romy, voor zo'n cheesburger moet je wel mond als een breedbekkikker hebben . toch?
    Tenminste als de foto niet met groothoeklens genomen is
    Veel plezier met Mickey en z'n vrienden!

Ome Leen en Tante Christa

• 03 Juli 2011 - 17:12

Linda En Rene:

Hoi Miranda, Marco en Romy.
    Leuk, we gaan jullie volgen, ben erg benieuwd hoe het daar is en hoe jullie het hebben. Hebben jullie een privé huis gehuurd? Lekker hoor, me zon zwembad erbij.
    Niet teveel kopen hè, jullie zijn er net, anders moet je nog een extra koffer kopen, haha.

Have fun!!!

Liefs,
    Rene en Linda, uit het zonnige Schiedam.

• 03 Juli 2011 - 17:13

Frannie:

nou weer een berichtje van ons hahaha dat ziet er allemaal prima uit zeg en dat winkelen he ik zou geen euro meer overhouden(doe ik nu ook al niet hahaha)nou heel veel plezier in Disney en doe Mickey en de gang maar de groeten x x x

• 03 Juli 2011 - 18:56

Ron En Corien:

hoi hoi vakantiegangers,

leuk jullie zo te volgen en volgens mij hebben jullie het prima zo
    ik moest wel lachen dat je werd aangehouden dat heb ik ook 1x gehad in turkije en je weet je geen raad hihih

veel plezier en ik stalk !!!!! je he whaaaaa

• 03 Juli 2011 - 21:52

Jan Mulder:

Jong en lui..
    Ik lees wel dat het goed gaat houden zo geniet van een fantaaaastiche reis
    Die auto moet je meenemen, alhoewel is niet te parkeren in de gorzen
    Ha ha misschien aan de maasboulevard je begrijpt wel wat ik bedoel !!! ????
    Miranda pas op met dat winkelen je zou bijna alles wel willen kopen !
    Hé jongens dat reisvehaal is leuk ik blijf jullie volgen
    O ja ik heb geprobeerd om me aan te melden bij faceboek niet gelukt !!
    maar je weet ik ben een digibeet
    Groeten uit SAS je PA

• 04 Juli 2011 - 08:21

Pa En Ma:

hello, we hopen dat jullie vandaag een hele leuke dag zullen hebben. Maar dat zou wel lukken denk ik. Nou geniet er maar lekker van. O,ja alles is goed met de poezen kindjes wel lekker de pie maar dat is op gelost nou tot horens xxxxxxxxxjes pa en ma

• 04 Juli 2011 - 13:00

Sjef En Marielle:

hey marco stop is stop he hahahahahaha grapje
    fijn dat jullie het erg naar je zin hebben

groetjes sjef marielle en de meiden xxxx