Sanibel Island - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Sanibel Island - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Sanibel Island

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

19 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vanmorgen vroeg is Marco met zijn vader eerst op zoek gegaan naar een bedrijf wat scootmobielen verhuurt.
Gisteren hadden we bij het plaatselijke ziekenhuis een adres gekregen maar op dat adres waren ze alweer verdwenen
Ze zijn terug gegaan naar het ziekenhuis om nogmaals een adres te vragen en dat lukte, ze hebben de scootmobiel meteen opgehaald!
Na het ontbijt zijn we gaan zwemmen (flinke pool hier) vanaf het dock kan ook gevist worden, mijn vader kan dat niet laten natuurlijk alleen moet er opgepast voor de schildpadden die er zwemmen dat zijn er best veel
Tot nu toe nog niets gevangen :(

Wat later op de middag zijn we naar Sanibel island gereden wat een mooi gebied is dat zeg , nog even naar het strand geweest om te kijken of er ergens een strandtentje zou zijn waar we wat konden eten en drinken.
Daar op het strand was helemaal niks behalve sneeuwwit zand en een heerlijk warme blauwe zee!
Op de terug weg op een bruggetje blijven kijken naar de springende vissen heel grappig.
De mannen zijn nog wat langer op de brug gebleven en wij gingen onze voeten afspoelen toen zij opeens een krokodil in het water zagen drijven, hij zwom snel van hun weg.
Best een raar idee dat die beesten gewoon overal om je heen kunnen zitten.
We vervolgen onze weg terug langs mooie natuur en strandjes.
Meteen zoekend waar we wat kunnen eten, eenmaal van het eiland af zagen we een Snitzel-restaurant maar helaas was deze niet geopend dus hup naar de overkant waar we een Perkins zagen.
Beetje oudbollig zaakje maar we hebben heerlijk gegeten.
Daarna nog even langs de Wal-Mart en lekker terug naar de villa.
Iedereen was best moe dus we lagen redelijk vroeg in dromenland.
Tot morgen.

• 19 Juli 2012 - 16:02

John Toet:

Leuk om te lezen echt waar....zijn we ook een beetje op vakantie......tiz om te janken hier....regen regen en nog eens regen, met bakken tegelijk komt het de hel uit

• 19 Juli 2012 - 16:58

Corien :

Hey genieters , leuk dat jullie niet naar het zelfde zijn als vorig jaar voor jullie dus ook opnieuw ondekken en uitzoeken het weer gaat hier nu de goede kant op vanaf zondag 25 graden ( hopelijk) veel plezier Xxx

• 19 Juli 2012 - 20:46

Sandra Vink:

Nooit meer je voeten afspoelen in zo'n watertje dus.......

• 19 Juli 2012 - 21:39

Roelanda:

Leuk dat jullie het naar je zin hebben, je kan beter daar zyn dan hier wat een k.. weer hier, maar leuk hoor Miranda je verslag elke dag weer ik vind het leuk om jullie te volgen nog veel plezier verder, we gaan het lezen