Weer thuis. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Weer thuis. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Weer thuis.

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

28 Juli 2012 | Nederland, Schiedam

We zijn allemaal weer veilig thuis aangekomen.
Ondanks dat de temperatuur hier weer wat minder is vind ik het nog warm zat.
De terug vlucht is goed verlopen, en sneller dan gedacht vanaf Miami zouden we 3u10 vliegen dat werd 2u20 dus dat scheelde met de overstap die we hadden.
Die was gelukkig van dezelfde gate als waar we uitkwamen, zelfs ook hetzelfde vliegtuig (een kleintje).
Met wat shaken boven de oceaan was het verder een rustige vlucht.
Om 8u25 landen we op Brussel Airport en rond 12:30 was iedereen thuis.
Jammer het zit er weer op maar we hebben er van genoten.
Voor iedereen bedankt voor het meelezen en de leuke berichtjes was voor ons ook leuk om die iedere dag te lezen!

Groeten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

• 28 Juli 2012 - 18:27

Mineke:

Allereerst Welkom thuis, blij te lezen dat de terugvlucht goed is verlopen.
    Dank jullie wel voor het bij houden van jullie belevenissen, ik vond het erg leuk om mee te mogen lezen.
    grtjes Mineke

• 29 Juli 2012 - 00:29

Jan Mulder:

Hoi reisgenoten..
    Het lezen van de berichten van onze Miranda gaf mij een fijne herhaling van
    wat ik zelf heb mee mogen beleven..
    Het was en is nog steeds fantastische ik heb genoten van alles, het
    was een hele belevenis van zo'n teamvakantie deel te mogen uitgemaakt hebben..