Fort Myers - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Fort Myers - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Fort Myers

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

20 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vanmorgen hadden we plannen gemaakt om met de Sanibel Thriller mee te gaan, dat ik ook zo,n dolfijnen boot.
Eenmaal daar aangekomen rond een uur of 1 veranderde ze het bordje dat de volgende tour om 3 uur zou zijn.
Nou vooruit dachten we dan wachten we wel op het terras.
Wij het kantoortje in om te boeken toen meldde zij ons dat ze voor vandaag helemaal vol zaten , tjonge jonge wat een pech hebben we weer!!
Maar gelukkig konden wel al vast zetten voor de volgende dag, dus morgenmiddag gaat het echt gebeuren.

Toen zijn we naar het strand van Fort Myers gereden en daar heerlijk even gelegen en in de zee gezwommen.
Het zand leek wel vogelzand wat je bij ons in zo,n bus koopt zo wit is dat.
Het was een behoorlijk druk strand met een grote pier waar nog wat op verkocht werd.
Daarna zijn we wat gaan drinken op een terrasje en even wat strandwinkeltjes gekeken maar dat is allemaal het zelfde, wel leuk om even te zien.
Smiddags weer terug naar de villa gegaan om even lekker te douchen.
Bij de Subway een broodje gegeten en daar zit je al goed vol van.
Ze smaakten allemaal prima! Later op de avond zijn we naar het bowlingcentrum gegaan.
Lekker even 2 uurtjes gebowld in de V.I.P ruimte, inclusief discolicht en muziek.
Niet erg voordelig wel leuk om even te doen.
Ik , Romy en mijn vader hadden toch wel de beste hand met gooien hihi
We waren best laat klaar rond een uur of 11 zijn we weer terug naar de villa gereden.
Weltrusten en tot morgen.

• 20 Juli 2012 - 16:23

John Toet:

Weer een heerlijk dagje States, tijd vliegt wel voorbij he zo

• 20 Juli 2012 - 17:14

Mc Torenvliet:

Leuk is dat zand, het kraakt ook zo lekker als je er over heen loopt. Op de foto met de score zie ik dat Marco en Krijn bovenaan staan inderdaad.
    Jullie hebben wel pech met die dolfijnenboten.
    Hier is het ook weer wat beter, maar neem voor de zekerheid maar wat zon mee.
    Veel plezier weer morgen.

• 20 Juli 2012 - 17:30

Mineke:

Ondanks dat de dolfijnentoer niet door is gegaan hebben jullie het toch weer reuze naar jullie zin gehad.
    Voor morgen een hele fijne reis op de dolfijnenboot
    grtjes Mineke

• 20 Juli 2012 - 19:27

Marielle:

Hoi hoi zo super dat strand zeg :) wel jammer dat jullie vandaag niet mee konden maar dat mocht de pret niet drukken heel veel plezier morgen
    Xxx

• 21 Juli 2012 - 08:11

Mo:

Zo heb eindelijk alle verslagen gelezen en ben weer helemaal op de hoogte. Blijf het leuk vinden!
    Veel plezier op de dolfijnenboot.
    Kijk uit naar het verslag.
    Groetjes Mo.

PS.Krijn van harte gefeliciteerd.