Van Cape Coral naar Miami. - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Van Cape Coral naar Miami. - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Van Cape Coral naar Miami.

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

24 Juli 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

Gisteren kon er helaas geen verslag geplaatst worden vanwege onderhoud op de server van Waarbenjij.nu.
Zoals jullie zien is het helemaal vernieuwd , hopelijk snap ik het zelf ook.
Gisteren (zondag) was er slecht weer voorspeld vanaf een uur of 12 in de middag weer lans op regen en onweer.
Omdat het onze laatste dag in Cape Coral was zijn we nog maar even gaan inslaan bij de Ross! Op de terug weg langs de Dunkin' Donuts voor bij de thee. Sommige smaakten wel andere weer niet , maar het dozijn was toch leeg.
Daarna zijn we de koffers gaan herpakken om het allemaal weer mee te nemen naar Miami, meteen een hoop weggegooid zodat al het nieuwe mooi in de koffer paste ;)

Die avond zijn we bij The Hooters gaan eten, lekker buiten op het terras met een beetje wind.
Het eten smaakte prima en de dames lagen goed in de smaak bij de mannen, ze waren dan ook erg aardig!
Na het eten lekker terug nog even buiten gezeten bij het zwembad en naar bed de volgende morgen moeten we voor 10 uur uit de villa zijn.

Vanmorgen was iedereen bijtijds wakker en na de koffie heeft Marco met zijn vader de scootmobiel teruggebracht .
Toen zij terug waren hebben de mannen de auto gevuld met de koffers en de handbagage.
Onderweg zouden we ontbijten omdat er niet veel meer in huis was, de rit naar Miami zou 2 en half uur duren dus eerts ff eten.
we zijn gestopt bij The Wafflehouse en hebben lekker gegeten om daarna door te rijden naar Miami.
Gelukkig was het hotel snel gevonden en goed naar ons zin, we mogen ook gebruik maken van alle faciliteiten van het zusterhotel aan de overkant.
Wat een levendigheid hier in Miami, Cape Coral was ons toch iets te rustig na bruisend Kissimmee.
Tijdens een flinke regenbui vanavond kwamen we Ocean Drive op om te eten bij een Italiaans restaurantje (ja je weet daar wel dat je 1e rang zit qua Prijs) maar weer erg leuk om al die mensen te zien die daar lopen om gezien te worden.
Nog even bij de Palace bar gekeken, daar treden travestieten op midden op straat, erg druk en gezeliig daar.
Daarna weer terug naar het hotel waar we nu allemaal onze oogjes toe gaan doen.
Tot morgen

• 24 Juli 2012 - 07:35

Corien :

Geniet nog ff van een paar dagen strand trouwens ik ben al 3 kilo aangekomen bij herlezen van aldaar lekkers wat jullie eten HEERLIJK ha ha Gr. Corien Ron en Luca xx

• 24 Juli 2012 - 10:54

Riny:

hallo allemaal,ik vind het een mooi verslag wat jullie doen.
    ik lees het elke dag.
    leuke foto,s erbij,maar nu ga ik je toch een beetje missen.
    en ik hoop je weer gouw te zien,het is nu de derde week
    dusssssss Wil 3 tompoezen te goed.
    allemaal de groeten en tot gouw.

• 24 Juli 2012 - 22:40

Frannie:

hoi vriendjes,vaders en moeder

Het klinkt allemaal nog steeds leuk uhm ik zeg het verkeerd hihi het leest leuk....jullie maken leuke foto's van alles en leuke reisverslagen,nou Randje lijkt me wel weer gesellie om je ff aan de telefoon te hebben dat mis ik wel hoor:(nou de groetjes hier uit Rotterdam geniet nog ff lekker x x x

• 25 Juli 2012 - 09:29

John Toet: