Verhuizen - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

18 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vandaag gaan we verhuizen van Kissimmee naar Cape Coral
Geen idee wat we van die kant moeten verwachten want nog niemand van ons is daar geweest
Vanmorgen vroeg (8:20) werd de scootmobiel al opgehaald, verder stond alles klaar dus hup alles in de auto ondanks dat ie heel groot is was het toch passen en meten. Is ook niet gek hoor met alles wat er al is aangeschaft.
Voordat we de rit van zon 3 uur gaan maken gaan we eerst lekker ontbijten bij Dennys.
Het was nog vrij rustig binnen dus ze waren blij dat we binnen kwamen
Wat een heerlijke dingen kan je daar bestellen zeg en veel niet normaal meer.
Romy en Wil kozen voor de pannekoeken , Krijn en jan kozen voor de Slumber Jack, Marco ging voor de GrandSlam en ik nam de Moon over my hammy
Ondanks dat het best veel was is het toch allemaal op gegaan, en konden we met een goed gevulde maag aan de trip beginnen.
Kissimmee laten we achter ons waar we een heerlijke tijd hebben gehad.

Onderweg nam de bewolking de overhand en af en toe viel er een drupje regen.
Onderweg nog even gestopt om wat te drinken want het blijft gewoon warm natuurlijk.
Na zo,n uurtje of 3 gereden te hebben kwamen we aan in Cape Coral echt totaal anders dan Kissimmee.
Hier zaten veel garages en andere bedrijven en het zag er allemaal wat rommeliger uit.
Eenmaal aangekomen bij de villa wijk zag het er allemaal weer heel anders uit.
Wat een grote huizen hier zeg, ons huis was gelukkig snel gevonden en bestond ook nog! De sleutel lag onder de deurmat zoals de eigenaar had verteld. Eenmaal binnen waren we aardig verrast , opnieuw een schitterend huis maar nu grenst het aan een kanaal waar heel Cape Coral mee vol ligt.
Het is gezellig ingericht en ruim hier houden we het wel een weekje uit.

Vanavond hebben we bij Wendys gegeten en hebben we de Son of the Baconator en de chili fries geprobeerd, smaakte allemaal prima!
Morgen gaan we op zoek naar een scootmobiel , die hebben we helaas nog niet gevonden.
Tot Morgen allemaal.

• 18 Juli 2012 - 15:09

John Toet:

Heerlijk he bij Denny's.......ik hou ervan

• 18 Juli 2012 - 18:02

Mineke:

Wat is het lekker eten bij Denny's he, wij vinden het ook altijd heel lekker daar. Heel veel plezier in Cape Coral, ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal gaan doen daar.
    grtjes Mineke

• 18 Juli 2012 - 18:54

Jopie:

hallo vakantiegangers,wat hebben jullie weer een mooi huis.veel plezier