Laatste dag - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

26 Juli 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

Voor vandaag zijn er eigenlijk weinig plannen, vanmorgen bij het hotel ontbeten. Viel dat ff tegen zeg daar kan je je holle kies nog niet mee vullen. Maar goed het vult toch even zullen we maar zeggen.
De prijzen zijn ook heel erg Miami hier in het hotel terwijl je verder op op Collins Avenue een winkeltje hebt die vele malen voordeliger is met zijn blikjes limonade en bier.
Vandaag houden we strand en zwembad dag voordat we gaan eerst langs het winkeltje ;) voor nog geen 5 dollar heb je 4 flesjes limo of water.
De dag begon weer wat (haze) maar de zon kwam er toch goed door en al gauw was het weer goed warm vandaag.

Vanmiddag na het zwemmen en zonnebaden zijn we bijtijds naar de kamer gegaan en hebben we de koffers weer geordend zodat we morgen ochtend zo weg kunnen.
Vanavond een afscheidsmaaltijd bij de MAC genomen , daar waren we de hele vakantie nog niet geweest, dat was niet om over naar huis te schrijven Burger King wint hier met voorsprong.
Maar de maag was weer gevuld zeker na die rollo mc fleurry.
Iedereen gaat bijtijds slapen zodat we morgen de grote reis kunnen gaan maken.
Om 9 uur gaan we uitchecken en de wagen laden en dan naar Alamo op Miami airport om de auto in te leveren.
En kunnen we inchecken voor de vlucht naar NewYork die 3 uur en 10 minuten duurt. Daarna vertrekken we om 18:15 ri Brussel waar we Vrijdagmorgen om 7:55 zullen landen.
Voor ons dus nog een een hele tocht om te maken na een lekkere vakantie hier in The States.
Tot thuis allemaal.

• 26 Juli 2012 - 04:51

John Toet:

Zo en daarmee is mijn vakantie ook afgelopen, althans zo in mijn belevenis......geweldige vakantie gehad ........

• 26 Juli 2012 - 07:41

Mineke:

Goedemorgen vanuit een wat bewolkt nederland, nouja bij ons is het wat bewolkt..
    Ik wil jullie een hele fijne terugvlucht wensen, dankjewel voor het bij houden van jullie belevenissen, ik vond het heerlijk om iedere morgen onder het genot van een bakkie koffie jullie belevenissen te mogen lezen. Jullie hebben volgens mij een geweldige vakantie gehad, waar jullie met heel veel plezier op terug kunnen kijken. Nogmaals mijn dank en een Welkom Thuis alvast
    grtjes Mineke

• 26 Juli 2012 - 09:24

Goedemorgen Allemaal,:

Hier in Schiedam schijnt momenteel het zonnetje. Het schijnt wat minder te worden de komende dagen, dus neem de zon maar een beetje mee.
    Het was leuk om de verslagen te lezen! TOP!!
    Nou een hele fijne terugreis, en ik zie jullie van de week wel.
    Dikke kus Mo xxx

• 26 Juli 2012 - 09:24

Mo:

Goedemorgen allemaal, hier in Schiedam schijnt momenteel het zonnetje. Het schijnt wat minder te worden de komende dagen, dus neem de zon maar een beetje mee.
    Het was leuk om de verslagen te lezen! TOP!!
    Nou een hele fijne terugreis, en ik zie jullie van de week wel.
    Dikke kus Mo xxx

• 26 Juli 2012 - 10:41

Roland Mulder:

Alweer flink geborreld gisteren?...lol
    Bedankt voor de reisverslagen, een hele fijne veilige terugreis.

• 26 Juli 2012 - 10:49

Ageeth:

Leuk al jullie berichtjes weer gelezen te hebben. Goede reis terug en Marco......tot maandag.....hih

• 26 Juli 2012 - 12:47

Leen & Christa:

Bedankt voor de verhalen, foto's en filmpjes ... was leuk om te volgen.
    Een goede reis en tot ziens ... !