Tampa Bay rays - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Tampa Bay rays - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Tampa Bay rays

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

17 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

vandaag stond de hele dag in het teken van de tampa bay rays.wij hadden voor vaderdag onze vaders uitgenodigd om een honkbal wedstrijd van de tampa bay rays te bekijken.
vanmorgen hebben we allemaal een beetje uitgeslapen en na het ontbijt zijn we eerst nog een beetje gaan zwemmen en zonnen.rond een uur of 3 zijn we naar st petersburg gereden waar om 19.10 de wedstrijd zou beginnen.
toen wij aankwamen waren de poorten nog gesloten maar was het al vrij druk op het terrein.
hele partytenten werden uitgeklapt en de bbq's werden in gereedheid gebracht.
na ongeveer een half uur rond het stadion gebanjerd te hebben konden we naar binnen.het stadion daar lijkt wel een groot foodcourt. overal restaurants,barretjes en merchandice winkeltjs.
na even een heerlijke maaltijd genuttigd te hebben(met leuke serveersters)en 9 dollar voor een biertje :( zijn we richting onze plaatsen gelopen.
toen we de tribunnes opkwamen zag je pas hoe groot en imposant het stadion was.de beleving van de mensen in dat stadion is zo anders als bij ons in nederland.mensen lopen heen en weer om achter in de food fabriek wat te eten en op grote schermen de wedstrijd te bekijken.de wedstrijd werd helaas met 2-3 verloren, maar ze hebben het op het eind nog echt spannend gemaakt.
waanzinnig die muziek en leuke filmpjes die tijdens wissels worden afgespeeld.
rond 23:00 was de wedstrijd afgelopen en wachtte ons nog een terug reis van 1:45. nou ik hoorde dat het in nederland al10 dagen regent maar wat wij op de terugweg op ons dak kregen is minstens zoveel als de afgelopen 10 dagen in nederland maar dan in een half uur.
rond 1:00 waren we weer in de villa om na een kort nachtje. de reis te vervolgen naar Cape Coral.
de eerste 10 dagen hebben we al een waanzinnige tijd gehad in deze PRACHTIGE villa (remco het was weer top) en we hopen dat lang de golfkust een vervolg te geven.
groetjes Marco.

oja de vrouwen zijn lekker de hele dag in de villa gebleven en hebben lekker gerelaxt en opgeruimd

• 17 Juli 2012 - 13:15

John Toer:

Superdik om mee temaken volgens mij, wat een geweldige vakantie......

1 positief ding

Het is hier schijtweer.....

• 17 Juli 2012 - 15:51

Corien :

Gaaf mannen , een hele beleving denk ik geniet nog lekker , morgen heb ik vakantie. Liefs Corien

• 17 Juli 2012 - 16:19

Frannie:

nou Marco dat ziet er wel heel cool uit zeg,en veel plezier met jullie verdere reis x x x

• 18 Juli 2012 - 11:50

Jopie:

he vaders wat een super vaderdag kado,

• 18 Juli 2012 - 16:34

Karin Van Dinther:

Wat suppperrr om mee te maken zeg :-))