Mall of Millenia - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Mall of Millenia - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Mall of Millenia

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

16 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Het is vandaag heerlijk afgekoeld na redelijk veel regen en de gehele dag bewolking.
Vandaag gaan we naar de Mall of Millenia. Het regende nog behoorlijk toen we daar aankwamen en er stonden veel mensen te schuilen bij de ingangen van de mall.
De parkeerplaats was weer goed vol maar eenmaal binnen viel de drukte wel mee.
Ieder ging zijn eigen weg en kwamen later op een afgesproken punt weer samen.
Romy wilde natuurlijk naar de Vans store, want haar oude Vans zien er niet uit en die mocht ik pas weggooien als ze nieuwe had.
Eindelijk een leuk paar uitgezocht hadden ze ze niet meer :(
Dus dat werd even omschakelen en moest ze andere uitkiezen, dat ging niet van een leien dakkie helaas.
Maar na zo,n 45 minuten was er toch een keuze gevallen. Dus de oude mogen eindelijk weg!
Verder heeft niemand wat gekocht want er zaten veel dure merkwinkels zoals Gucci, Prada, Pandora..... enzovoorts.

Voor datwe naar de Mall gingen zijn we eerst nog naar de Nikestore geweest omdat Mar nog geen gympen had gescoord de andere mannen waren van de week al voorzien van nieuw schoeisel.ook gekocht bij de Nikestore, Walmart of de Ross.
Het assortiment wijzigt zo snel (kan ook niet anders als je ziet hoeveel volk dat daar binnen gaat), dat Marco nu wel kon slagen en gaat ook weer met 2 paar Nike,s naar huis.

Later die middag nog even langs de Wallmart voor wat boodschappen , toen we die thuis hadden gebracht zijn we bij Ponderosa gaan eten.
Er werd weer lekker besteld , van Zalm tot Sailsbury Steak en gewone steak.
Het bleek allemaal weer veel te veel en zaten dan alweer gauw vol, mede doordat je ook al van het buffet kan eten voordat je vlees gebracht word.
Maar het was weer erg lekker.
Rond een uur of 9 waren we weer terug in de villa, waarde mannen nog een appeltje met elkaar te schillen hadden rond het biljart.
Morgen gaan zij naar de Tampa Bay Rays en wij vrouwen gaan langzamerhand alles weer bij elkaar zoeken voordat we naar de andere villa gaan.
Tot morgen.

• 16 Juli 2012 - 16:06

Mc Torenvliet:

Lekker allemaal zeg. Doe mij ook maar een paar Nike's. Die grijze niet want die pas ik niet denk ik.
    De regen is natuurlijk minder als je er niet aan gewend bent, maar als je dat al een paar weken hebt weet je niet beter zoals bij ons.

Wie heeft er met biljarten gewonnen?
    Ik denk zelf Marco, dat is mijn favoriet.

Veel plezier weer toegewenst.

Anita, Martin en Pascal

• 16 Juli 2012 - 17:12

Ernst:

Lijkt me spectaculair, z'n wedstrijd in de States!!
    Veel plezier, ook voor de vrouwen.
    groet,

• 16 Juli 2012 - 21:44

Sjef En Marielle :

Hoi wat ziet het er allemaal weer geweldig uit daar :) leuk om te lezen en zien wat jullie daar allemaal beleven :)
    En heren veel plezier bij de wedstrijd
    Miran en Wil ook natuurlijk

iedereen de groetjes van ons allemaal xxx

• 17 Juli 2012 - 16:16

Frannie:

nou dat ziet er weer goed uit die new shoes ennne Romy het was toch helemaal niet nodig die andere zagen er best nog goed uit :p x x x