Thuis & Disney Downtown - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Thuis & Disney Downtown - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Thuis & Disney Downtown

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

15 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vanmorgen eerst op zoek gegaan waar we nou toch die Tampa Bay Ray tickets uit konden printen want Marco vertrouwde het niet om ze te bestellen en dan daar op de dag zelf op te halen.
Wij eerst naar Orlando Tickets op de folder stond dat je daar gebruik kon maken van de computer maar volgens die dame aan de bali kon dat helemaal niet (ze hadden inmiddels ook andere folders)
Zei verwees ons naar een shop waar je kan printen en computeren maar was weer helemaal de andere kant op.
Toch maar gedaan want we hadden toch die tickets nodig en het is nu zo Maandag! (oja ze spelen trouwens niet tegen de Red socks maar tegen de Indians) foutje bedankt!
Romy was ook meegegaan met ons en zij klaagde steeds over buikpijn en voelde zich niet zo lekker.
Eenmaal aangekomen bij de Kinko,s konden we gelukkig meteen op een computer inloggen en gaan bestellen.
Romy voelde zich steeds beroerder en gelukkig was er een toilet aanwezig , en die heeft ze niet ongeroerd gelaten wat heeft ze overgegeven zeg. Echt zielig met dit mooie weer dat ze zich zo ziek voelt.
Snel uitprinten en naar huis waar Romy de hele dag op bed heeft gelegen.

Dus wij gingen maar zwemmen en luieren en hopen dat ze snel weer zou opknappen.
Zo rond een uur of 5 was ze weer wakker en voelde zich redelijk en had honger. Snel even een boterham er in en dat ging gelukkig goed.
Ze voelde zich goed genoeg om naar de Pizzahut te gaan en dat hebben we toen gedaan.
Er werden pizzas en wings besteld met en zonder botje.
Na het eten zijn we naar Disney Downtown gereden ppff dat was een hele tour zeg , het was natuurlijk Zaterdagavond en onwijs druk dus we moesten even rondrijden voordat we eindelijk een parkeerplaats hadden.
Gelukkig duurde dat niet heel erg lang en konden we parkeren.
Op het terrein zelf was er ook geen doorkomen aan we hebben maar rustig met de rest mee gewandeld en hier en daar wat gekeken. Toen we helemaal rond waren hadden we er genoeg van en zijn we terug naar huis gegaan.
ondanks dat Romy veel geslapen had , had ze toch weer slaap en was het snel weer rustig hier in huis.
Tot morgen.

• 15 Juli 2012 - 16:22

Leen & Christa:

Hoop dat de mannen een leuke wedstrijd zien en voor Romy beterschap meid ... !
    En wat gaan de dames doen ... ?

• 15 Juli 2012 - 16:30

John Toet:

Lekker relaxen.....

• 15 Juli 2012 - 16:30

Mineke:

Niet zo leuk voor Romy om zich zo ziek te voelen, gelukkig dat ze toch weer redelijk was opgeknapt, hoop in iedergeval dat ze zich nu weer veel beter zal voelen. Natuurlijk voor de mannen heel veel plezier bij de wedstrijd en ben benieuwd wat jullie dames zullen gaan doen. grtjes Mineke

• 15 Juli 2012 - 17:03

Ageeth:

Fijn dat Romy weer zo snel is opgeknapt.. Fijne wedstrijd mannen.

• 15 Juli 2012 - 20:58

Jopie:

he mannen een prettige wedstrijd,en dames ook wat leuks gaan doen hoor.
    nog heel veel plezier allemaal groetjes

• 16 Juli 2012 - 16:39

Koos En Ida :

wie is nou marco en wie is nou goofy ???