Orlando Premium Outlet - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Orlando Premium Outlet - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Orlando Premium Outlet

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

14 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Wat gaan de dagen snel hier, we zitten alweer een week hier in de villa en we blijven hier tot a.s Dinsdag.
Vandaag wilden we naar de Outlet gaan van Orlando. Maar eerst zijn we op zoek geweest voor honkbaltickets van de Tampa Bay Rays (Vaderdagcadeau).
Helaas zijn deze niet te bestellen bij de ticketboxen hier in Orlando dus bestellen we ze via de website van de Rays. Maandagavond gaan de mannen daar naar toe dan spelen de Rays tegen de Red sox.
Na het eten zijn we naar de Outlet stores gegaan.
Dat is geen overdekte Mall maar een winkelgebied waar alle ingangen gewoon buiten zijn.
Dus we liepen lekker heet van de ene winkel naar de andere, van Converse naar de Levi,s en van Nike naar de Prada.
Het was heel erg druk er werden voor de deur gewoon bussen gelost met scholieren die zich nauwelijks konden beheersen in alle merkwinkels.
Wat een geld wat er op een dag uitgegeven daar ongelooflijk.
Aan ons hebben ze weinig verdient vandaag, alleen mijn moeder heeft 2 shirts gekocht.

Zo tegen de avond zijn we terug gereden richting Kissimmee en gingen kijken wat we gingen eten.
We kwamen dit keer uit bij de Outback steakhouse.
Een heel druk zaakje , maar er was nog plaats voor ons 6en.Daar werden we bediend door een aardige meneer die zowel wat weg had van Elvis en Mister Ed.hihi
We zijn daar begonnen met een Blooming Union en me schoonvader een uiensoep.
Marco, Jan en Romy namen een steak met frites , Krijn en Wil namen Babyribbs en ik nam de Teriyaki Medallions.
We vonden het allemaal heerlijk , maar het was was weer allemaal zoveel dat we moeite ons bordje leeg kregen dan maar te zwijgen over de refills limo.
Onderweg naar de villa nog langs de Wall Mart, daar hebben we ons weer kostelijk vermaakt!
Een maal thuis werd er nog gezwommen wat gedronken en een spelletje Rummikub gespeeld, niet veel later kwam klaas vaak alweer langs en zijn we lekker gaan slapen.

We vinden het vervelend om te lezen dat het maar slecht weer blijft in Nederland maar wij zijn toch erg blij datwe hier zitten met zo rond de 30 graden ;))
Groetjes iedereen.

• 14 Juli 2012 - 14:12

Koos En Ida :

het is niet erg van het weer wij zijn niet op vacantie jullie wel dus we houden het weer nog wel even vast hier geniet er maar van

• 14 Juli 2012 - 14:13

John Toet:

Heerlijk he die shopping store's........

• 14 Juli 2012 - 16:33

Corien:

Ik was dat van die dikke kus hihih

• 14 Juli 2012 - 19:41

Samantha:

Heey Miran en family

Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en wat een leuke foto's.
    gelukkig hebben jullie beter weer als hier in Schiedam :-)
    Heel veel plezier verders en wij lezen lekker verder... Geniet er nog van.

Groetjes X Samantha

• 14 Juli 2012 - 21:00

Leen & Christa:

Hoe gaat het de Kissimmee Bastard ... ?
    Veel plezier nog met z'n alle ... !

• 15 Juli 2012 - 08:41

Hen Meulstee:

Het weer is hier nog steeds slecht en het humeur van de mensen begint nu zo langzamerhand naar het NULPUNT te gaan maar we houden de moed er maar in. Voor jullie nog heelveel mooi weer en lekker genieten.