Seaworld - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Seaworld - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Seaworld

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

13 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Wat en ontieglijke lange dag hebben we gehad vandaag!! We wilden naar Seaworld gaan maar dan niet te vroeg omdat je anders rond etenstijd al ben versleten, en we wilde ook graag de avondshows zien.
Rond een uur of 2 zijn we naar Greater Orlando gereden om tickets te halen (dat scheelde rond de 15 dollar pp met de gateprice) nu betaalde we 74 Dollar ipv 89!
Op de parkeerplaats leek het niet zo druk waarschijnlijk komt iedereen wat later vandaag.
Het was een vrij bewolkte dag al kwam toch af en toe het zonnetje er doorheen.
De bewolking had toch de overhand met af en toe een wat donkerdere wolk, nu maar hopen dat het droog blijft.

We konden precies aan sluiten op de show Blue Horizons van 3 uur, een ontzettend leuke show met dolfijnen en mooie grote gekleurde papagaaien die zo door het publiek vlogen.
Daarna doorgelopen naar TurtleTrack (nieuwe attractie) bij de ingang stond 30 min wachttijd maar volgens mij hebben weer zeker 50 min gestaan. Je werd geleid langs aquaria en er wat het een en ander verteld over schildpadden.
Marco , Jan en Wil durfde er niet in omdat bij de ingang werd aangegeven dat je er misselijk van kon worden.
Eenmaal binnen stonden we (ik , Romy en Krijn) in een grote koepel met 3d bril op. Rond om je heen werd dan een film afgespeeld of je er zelf in zat 360 graden om je heen, dus totaal niet eng maar gewoon mooi.

Om half 6 begon One Ocean in het Shamu Stadium , dat was weer erg leuk en hebben met z,n allen zitten genieten.
Toen we daar uit kwamen zijn we wat gaan eten het was alweer half 7.
Daar eenmaal binnen brak de hemel open wat een plensbui zeg , maar wij zaten droog aan onze burger.
De bui was kort maar krachtig vandaag dus we liepen droog naar het zeeleeuwen en otter stadium ook weer een hele leuke show met die dieren.
Het begon al lekker donker te worden dus terug naar het Shamu Stadium voor Shamu Rocks. Geweldige licht en geluidshow waarvan de Orka,s in het middelpunt staan.
De laatste show begon om tien voor tien vlak voor de sluiting van het park, Reflections genaamd.
Een mooie vuurwerkshow vanaf het water met veel licht en geluid ook weer erg mooi.

Nu voelde we allemaal onze voetjes wel na zo,n dag en zijn lekkerterug naar de villa gegaan.
Nu een drankje zijn we lekker gaan slapen.

Allemaal weer bedankt voor de leuke reacties die lezen we hier iedere morgen! Top!
Tot morgen.

• 13 Juli 2012 - 15:09

MC Torenvliet:

Heeft Marco zijn Orcapak meegenomen, hij zit er leuk uit.
    Gaaf man, ik vind het echt gaver dan een strandvakantie. Is ook leuk maar op een gegeven moment is het een soort sleur, dit is echt elke dag anders.
    HIer is het ook weer wat beter maar het blijft wel koud hier.
    Maasboulevaar feesten zijn totaal veregend en het gras is nu een en al modder, erg veel schade. Ze miste jullie wel, veel minder bier verkocht.

Groetjes,

Anita, Pascal en Martin.

• 13 Juli 2012 - 15:42

Patricia:

Weer heerlijk in te lezen waar jullie nu zijn en wat jullie allemaal doen

Nog veel plezier en geniet er van

Gr. Patries

• 13 Juli 2012 - 17:05

Frannie:

ziet er weer heel leuk uit die orca show en zoals ik lees vermaken jullie je prima:)))ook bij de winkels hihihi groetjes aan iedereen en vind het leuk om alles te lezen wat jullie meemaken x x x x van ons allemaal

• 13 Juli 2012 - 17:38

John Toet:

Kan me dan weer niet voorstellen dat Marco niet naar een 3 d show durft........beetje nichterig toch......

Hahahahaha.........geniet ervan, leuk hoor ben er echt een beetje bij.......

• 13 Juli 2012 - 18:13

Ageeth:

Alweer een week voorbij,maar wel 1 waarin jullie weer heel veel hebben gezien. Leuk hoor weer zon live blog. Groetjes

• 16 Juli 2012 - 20:22

Karin Van Dinther:

Wat mooi allemaal zeg....