The Sunshine State - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu The Sunshine State - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

The Sunshine State

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

12 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Gisteravond hadden we afgesproken om vandaag even wat rust te houden.
We deden het rustig aan en na de koffie werd er wat gezwommen en ge-zond.
Ik ben met Marco en Romy naar de Wal-mart gereden voor wat boodschapjes, het was vrij rustig dus we waren weer snel terug.
Toen we lekker wat tosti,s en croissants hadden gegeten werd het al iets donkerder buiten.
Voor we het wisten ging het regenen en niet te zuinig ook!
Dat bleef wel aardig lang aanhouden het begon ook te bliksemen en te donderen dus zwemmen was er niet meer bij.

De mannen hadden afgesproken om naar de Nike store te gaan en wij vrouwen zagen meteen onze kans schoon om naar de Dollar tree te gaan, altijd leuk alles voor een Dollar of zelfs minder.
Bij die Nike store heeft mijn vader nieuwe sportschoenen gekocht en Marco een shirt.
Bij de Dollar tree ging het vooralom hebbedingetjes zoals minideodorant, invriesijsjes en andere gekkigheid.
Toen we daar weer klaar waren zijn we naar de Ross gereden , heerlijk al die rekken afstruinen voor een koopje das niet zo moeilijk want alles is daar goedkoop ;))
Daar hadden we met z,n allen een aardige slag geslagen de caissierre was blij met ons.
Romy wilde natuurlijk naar de Claire,s , die kan ze natuurlijk niet overslaan hier.
Weer nagelstickers en een ketting gekocht.

Toen bleek het alweer 6 uur te zijn en zijn we lekker bij Chili,s gaan eten.
Wat eet je daar toch lekker alles was schoon op, doggiebag was niet nodig.
Nu zijn we weer terug in de villa waar de mannen in de garage aan het poolen zijn en wij dames zitten nog wat te drinken bij het zwembad.
We zitten onze geeuwen in te houden maar dat lukt niet erg, dus zo toch maar het bedje opzoeken.
Tot morgen allemaal.

• 12 Juli 2012 - 02:54

John Toet:

Lekker hoor zo relaxen een dagje......

Leuk om zo alles te lezen.....geniet ervan

• 12 Juli 2012 - 04:41

Mineke:

Lekker zo'n relax-dagje en wat kan het toch plenzen van de regen he.
    Wij hebben hier ook regen hoor, het plenst hier ook al weer behoorlijk, alleen bij jullie is het lekker warmer.
    Geniet maar lekker
    grtjes Mineke

• 12 Juli 2012 - 06:14

Corina:

hey hallo allemaal,

zo regent het hier elke dag hihih
    fijn dat jullie het leuk hebben , heb je wel lege koffers meegenomen? want ik lees dat er weer aardig ingeslagen word hihi
    gr uit schiedam x

• 12 Juli 2012 - 10:36

Marielle:

Lekker hoor zo,n dagje :) hier vallen ook aardig wat buien naar beneden :( met jullie katjes gaat het goed hoor zelfs murf heeft hele gesprekken met me haha ze gaat dalijk nog van me houden lol genieten jullie er allemaam maar van hoor wij genieten van jullie reisverslagen :) xxx

• 12 Juli 2012 - 16:11

MC Torenvliet:

Ben benieuwd wat jullie voor mijn verjaardag meenemen, al dat gewinkel maakt me toch wel nieuwsgierig. (haha)

• 12 Juli 2012 - 18:13

Koos En Ida :

wat een vervelend huis hebben jullie een zwembad en een pool biljart nou geniet er maar van maar stuur niet te veel van die regen hier heen want wij hebben al genoeg van ons zelf hahaha