Dolphin Racer? Of toch niet? - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Dolphin Racer? Of toch niet? - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Dolphin Racer? Of toch niet?

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

11 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Voor vandaag hadden we afgesproken om met de Dolfijnen racer mee te gaan om half 2.
Omdat dit aan de golfkust ligt in St Petersburg zouden we rond 11 uur gaan rijden zodat we optijd tickets konden kopen.
Jammer dat Tom Tom niet echt mee werkte en ons op een huisadres doorgaf dat onze bestemming was bereikt?! He?? dit lijkt totaal niet op de opstapplaats van vorig jaar dus maar een stukje verder gereden om te kijken of we toch nog in de buurt konden komen.
Op een gegeven moment reden we St Johns Pass binnen , dat is een aanleg steiger waar ook de Dolpin Racer pauzeert en de touristen even rond kunnen kijken in de souveniers winkeltjes.
We keken of we hier misschien konden opstappen ,helaas was de boot niet aangemeerd maar die kon nog wel komen.

Toen maar even naar de pelikanen gekeken die daar gevoerd worden , wat een grote beesten zijn dat.
Toch gingen we maar even in het winkeltje vragen of we hier de boot op konden en tot onze verbazing vertelde deman dat de Dolphin Racer hier gisteren zijn laatse tour heeft gehad!! Dat was enorm balen voor ons allemaal vooral voor mijn moeder die al heel wat moed had verzameld om die boot op te gaan.
we kregen van de man een flyer met het adres en daar zijn we toen heen gereden. Ja eindelijk dit was het goede adres en we zagen de gele boot al liggen, we snelden naar het kantoortje maar die bleek niet bemand.
Na even rond zoeken waren er mannen aan het werk op de radarboot dus Marco is het gaan vragen hoe we aan tickets konden komen, hij vertelde dat de boot zeker niet vaarde tot een Maandag, tjonge waren we voor niks naar hier gekomen.

Het was inmiddels rond half 3 en hadden nog geen dolfijn gezien (oja een aantal vanaf de brug bij Tampa, die niet iedereeen heeft gezien).
Het was ook tijd voor een kleine versnapering dus moesten we verplicht naar de Burger King omdat we dan meteen ook wifi hadden.
Al daar gebeld met de Sea-screamer in Clearwater en zei hadden nog plaats op de boot die zou om 4 uur vertrekken.
Ze kon het alleen reserveren als we meteen betaalden per telefoon, Marco dacht dat doen we maar niet want als we het niet halen dan zijn we ons geld kwijt. Hij bedankte de dame en zei dat we die kant opkwamen.
Onderweg naar Clearwater werd het steeds donkerder en het begon te bliksemen.
Onze Tom-Tom kon helaas geen adres weergeven van de Sea-screamer dus moesten we de gehele kustlijn afzoeken of we een bord zagen, jammer genoeg is dat niet gelukt en inmiddels waren we de magische tijd van 4 uur voorbij en besloten wat te drinken in een strandtentje.
Jammer maar helaas geen dolfijnen vandaag echt balen we hadden ons er op verheugd maar we maken het nog goed deze vakantie.
Voordat we terug gaan rijden naar Kissimmee , het was alweer 6 uur besloten we eerst wat te gaan eten bij de Cracker Barrel.
Beetje oudbollig zaakje met wat zij-ig personeel , alcohol werd niet geschonken dus met z,n allen aan het fris.
Het eten was vrij goedkoop en er kwam enorm veel en lekker eten op tafel, wat we zeker niet op kregen.
Daarna weer terug gereden naar de villa lekker aan de koffie.
Groetjes iedereen en tot morgen.

• 11 Juli 2012 - 08:42

MC Torenvliet:

Da's wel jammer dat het niet doorging, jullie gaan het toch nog wel een keer proberen. Blijf nog maar even daar want hier gaan we de kachel weer aan stoken, het regent en het is gewoon beren koud.

Groetjes,

Anita, Pascal en Martin.

• 11 Juli 2012 - 21:23

Karin Van Dinther:

Jammer van de Dolfijnen maar dat mag de pret niet drukken. Een heel gezoek geweest als de tomtom geen hulp kan bieden op het moment dat je hem nodig hebt...
    Jullie volgende plannen zullen vast doorgaan :-))