Lets go to the Mall - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Lets go to the Mall - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Lets go to the Mall

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

10 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Na even heerlijk uitgeslapen te hebben (lees 8.00) hebben we het deze ochtend wel heel relaxed gehouden.
Rustig ontbijten , beetje zwemmen, koffiedrinken en zonnen.
rond een uur of half 1 zijn we naar de Florida Mall gegaan.
Het was weer bloedje heet dus dat kwam mooi uit om lekker de hele middag in de airco te lopen.
Het was er echt beredruk de parkeerplaats was zowat vol, maar gelukkig konden we de auto toch nog vrij snel kwijt.
Eenmaal binnen hadden we met elkaar afgesproken ieder zijn eigen weg te gaan en later terug te komen bij het Foodcourt.

Na lekker rondgelopen en geshopt te hebben kwamen we weer bijeen bij de Foodcourt en we hadden allemaal nog het pap in onze benen van Disney Hollywood Studios.
Onderweg naar de villa tussendoor nog even wat gegeten het was inmiddels alweer half 6 , veel honger hadden we eigenlijk niet, dus zijn we naar de Golden Corral gegaan daar kan je precies pakken wat je wil hebben.

Boodschapjes moesten er ook nog gedaan (ja de bier voorraad gaat hard hier) dus voordat we naar huis gingen nog even naar de Wallmart.
Alleen dat even ging natuurlijk niet lukken want we hadden allemaal wel wat voor ons zelf nodig, dus daar hebben we wel even vertoeft.
Ieder had wel wat gevonden van shorts tot nagellak van slushieshaker tot sportschoen en van deodorant tot buiktasje.
Altijd heerlijk even rondlopen daar.
Rond half negen waren we weer in de villa en zitten nu lekker met een drankje bij het zwembad alvast te bekokstoven wat we morgen gaan doen.

Iedereen bedankt voor jullie leuke reacties op ons blog dat maakt het extra leuk om te schrijven.
Tot morgen maar weer!!

• 10 Juli 2012 - 03:00

John Toet:

Veuls te kort die verslagen............

Wel erg leuk, ben ik toch ook weer een beetje daar.

• 10 Juli 2012 - 03:58

Remco:

Zo hoort een vakantie ook te zijn, lekker relaxed! Rustig opstaan, ontbijten, zwemmen... geen verplichtingen.... SHOPPEN in de Florida Mall.... Wal-Mart.... oh, wat is dit weer genieten!
    Vergeet de mall of Millennia niet!! Enjoy!!

• 10 Juli 2012 - 05:58

Mineke:

Heerlijk zo'n relaxdagje, lekker beetje zwemmen, shoppen en dan eten en dan als afsluiting nog naar de Walmart.
    Ik ben erg beniewd wat jullie vandaag gaan doen in iedergeval een fantastische dag vandaag
    grtjes Mineke

• 10 Juli 2012 - 06:23

Corien:

Leuk om te lezen dat het gezellig is met z'n alle veel plezier en morgen weer een nieuw verhaal ( het is net een dikkie dik verhaal) ha ha Xxx

• 10 Juli 2012 - 07:39

Frannie:

fijn dat jullie het lekker naar jullie zin hebben hoor,winkelen en relaxen is altijd fijn he!geniet maar lekker hoor x groetjes aan iedereen

• 10 Juli 2012 - 08:26

RINY:

harstikke leuk,die verhalen.
    ik lees ze elke morgen,ik wens jullie nog mooie dagen toe.
    alleen moet je donderdag thuis blijven Wil,want dan kom ik ff koffie drinken,want ik heb trek in mijn tompoesi allemaal de groetjes van Riny en Arie

• 10 Juli 2012 - 14:19

Ageeth:

Hoi allemaal.

Zo te zien is het tot nu toe alweer geweldig. Blijven genieten hoor en ook zeker van het mooie weer. Wij zitten alweer dagen in de regen. Bye

• 10 Juli 2012 - 16:55

HansuitKoek AA Forum:

Jullie hebben het daar naar jullie zin zo te lezen. Kan ook moeilijk anders.

• 10 Juli 2012 - 17:04

Marielle:

Hoi wat geweldig hebben jullie het daar zeg ;) geniet er maar heerlijk van en groetjes aan iedereen dikke knuff

• 10 Juli 2012 - 20:12

Roland Mulder:

Goed om te lezen dat het allemaal goed met jullie daar gaat.
    Ik geniet van de verhalen.

• 11 Juli 2012 - 21:19

Karin Van Dinther:

Prachtig weer en leuke dingen zien en beleven, wat wil een mens nog meer. Hier is het heel koud, met regen op het moment dus geniet in 10voud van de zon zou ik zeggen. Leuk verslag.