Vlucht en aankomst - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Vlucht en aankomst - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Vlucht en aankomst

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

08 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vrijdag morgen vroeg opgestaan rond 5:30 want de transferbus van het hotel naar de luchthaven gaat al om 7:10.
Het regende die ochtend, niet bepaald fijn om met je koffertje in de regen te wachten tot het busje komt.
Gelukkig kwam hij op tijd en konden we meteen richting Brussel Airport.
We waren ruim optijd en konden meteen inchecken, nog lekker ontbeten voordat we naar de gate gingen.
Binnen een uurtje stonden we op Heathrow waar om 13.35 de vlucht vertrekt naar Miami.
Het was weer een megavliegtuig zeg en nog helemaal vol ook!
Na een lange vlucht landen we plaatselijke tijd om 17:40 op Miami.
Na de duoane en vingerafdrukken konden we het land in.
Toen aangekomen bij de Alamo balie (daar bleek iedereen gehuurd te hebben)ik denk dat we daar zeker anderhalf uur in de rij hebben gestaan, maar gelukkig ging het aan de balie vrij snel en konden we de auto ophalen in de garage.
Toen konden we ons opmaken op nog een forse rit naar Kissimmee van zo,n 3,5 uur.
Rond half 3 die nacht rolden we moe ons bedje in.

Zaterdagmorgen waren we allemaal weer vroeg wakker, en de scootmobiel van mijn schoonvader werd om 10 uur gebracht.
We zijn eerst naar de Golden Corral gereden voor een heerlijk ontbijtje (het was nog net voor eleven) en daarna naar de Wallmart om boodschappen te doen.
Smiddags weer lekker terug naar de villa lekker gezwommen en gerelaxed.
Vanavond zijn we naar Oldtown gegaan want op de Zaterdagavond heb je daar een Oldtimer Autoshow.
Daaraan voorafgaand gegeten bij de Ponderosa tegen over Oldtown.
Er waren veel mensen op de been die naar de autoshow kwamen kijken.
Daarna nog langs de winkeltjes gelopen en naar de kermisattracties gekeken (ja gekeken want in zulke enge attracties durven we allemaal niet).
Nu weer lekker terug in de villa en na een drankje (of 2) duiken we lekker ons bedje in.
Tot morgen

• 08 Juli 2012 - 13:21

Linda Bosselaar:

Zeer vermoeiend maar jullie zijn alweer volop bezig, en genieten natuurlijk. Leuk hoor, ik ga jullie weer volgen. Geniet ervan!

• 08 Juli 2012 - 15:06

Patricia:

zo heerlijk om te lezen,krijg weer een flash back van vorige jaar.

Hier op de maas heb je niks gemist alleen maar bier regen,heel veel modder en tokkies(maar was toch wel een beetje gezellig)

gr patries

• 11 Juli 2012 - 21:26

Karin Van Dinther:

En zie je nu wel Wil, dat je gewoon nog kunt lachen als je lang gevlogen hebt, valt best mee toch ? Knap hoor dat je het gewoon gedaan hebt, nu kun je genieten aan de andere kant van de wereld.
    Nu voortaan heeeele verre reizen ?? haha