Disney Hollywood Studio,s - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Disney Hollywood Studio,s - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Disney Hollywood Studio,s

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

09 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vandaag zijn we rustig opgestaan (7.00) best nog vroeg eigenlijk, lekker koffie gedronken bij het zwembad.(alligator nog steeds niet gezien)
Gisteravond hadden we besloten om naar naar Disney Hollywood Studios te gaan , door de lange openingstijden is het niet nodig om daar vroeg voor de deur te gaan staan.
We zijn zo rond half elf vanuit de villa vertrokken het is maar een kwartiertje rijden vanaf de villa dus we waren nog best vroeg.

Het was een echt ontzettend hete dag met hier en daar wat wolken wat heel af en toe even voor de zon ging maar dat koelde de boel nog niet echt af.
Dus dan moet je maar veel attracties doen waar heerlijk de airco aan staat.
Doordat mijn schoonvader met de scootmobiel was hadden we overal voorrang en zaten we op de 1e rij!!
Na vele attracties en versnaperingen verder begon het onwijs te regenen.
Dat was echt heerlijk de kinderen danste in The Mainstreet in de regenplassen. Eindelijk verkoeling!!
Zo rond half 7 (na de bui) zijn we richting uitgang gegaan en onderweg besloten om bij Domino,s wat pizza,s af te halen en die "thuis" op te eten.
Iedereen is best moe na deze dag en zal dan ook optijd naar zijn of haar bedje vertrekken, maar niet voordat we het zwembad nog even onveilig hebben gemaakt :)).

• 09 Juli 2012 - 09:32

Mc Torenvliet:

Lekker weer daar. Hier is het klote weer. Net naar de schooltuin geweest met Pascal, Lekker blubberig.
    Zijn er nog veel nieuwe dingen, op de foto's zie ik dingen die we ook gezien hebben.
    In ieder geval leuke foto's weer.

• 09 Juli 2012 - 16:51

Roelanda:

Hartstikke leuk weer om dit weer te lezen, net als vorig jaar echt tof. Genieten he

• 09 Juli 2012 - 20:36

Linda Bosselaar:

Nu is de regen welkom hè!
    Kan me voorstellen met die temperatuur en dan ook nog in een pretpark lopen... Pff..
    Jullie zijn wel weer lekker druk bezig.. Houden jullie ook wat rust af en toe? Geniet er vooral van, leuk om dit met jullie ouders te kunnen doen, super ervaring! Ben weer benieuwd naar je volgende verslag.

• 10 Juli 2012 - 03:55

Remco:

Zo te lezen vermaken jullie je prima, veel plezier verder!! Nog een paar dagen, dan komen wij ook die kant op... kan niet wachten!!

• 10 Juli 2012 - 07:35

Frannie:

hihihi jullie willen daar regen maar wij hier willen zon pfff die is hier ver te zoeken ;(

• 11 Juli 2012 - 21:17

Karin Van Dinther:

Wil en krijn Mooi hoor ! Geniet ervan, ik volg jullie op de voet, wat leuk om even mee te kunnen kijken. Ik wens natuurlijk ook de rest een hele fijne vakantie toe.

Groet Karin