Onderweg - Reisverslag uit Brussel, België van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Brussel, België van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

05 Juli 2012 | België, Brussel

Vanmiddag zijn we vertrokken naar Belgie waar we een hotelkamer hebben geboekt bij het Ibis hotel.
Het was best erg druk onderweg en chaotisch dat we nu blij zijn dat we een dag eerder zijn vertrokken.
Als we dit morgenochtend hadden moeten doen dan hadden we snel door mijn voorraad "rustgevers" geweest zijn.
Vanmiddag rond een uur of twee hebben we hier ingechecked en lekker op het terras gezeten (verplicht door onze vaders;))in het zonnetje.
Toen nog wel ja want later op de middag ging het regenen en dat doet het nu nog steeds.

Vanavond in het restaurant van het hotel gegeten.
De keuze was vrij beperkt en ontzettend duur, maar goed je moet toch eten dus dan doe je dat.
Nu zijn we allemaal lekker naar de kamer gegaan om te douchen en te slapen.
Morgen vertrekt de shuttle-bus om 7u10 dan zijn we om 7u35 op Brussel Airport.
Dus het wekkertje gaat weer vroeg morgenochtend ,hopelijk kunnen we de zenuwen een beetje onder controle houden.
Een volgend verslag zou zijn vanuit Kissimmee.

Weltrusten allemaal.

• 05 Juli 2012 - 20:18

Roland Mulder:

Oh oh wat spannend allemaal! Heel veel plezier en eem goede reis.....kijk er naar uit om jullie avonturen te lezen

• 05 Juli 2012 - 20:19

Marielle :

Nou fijn dat jullie daar al zijn en omdat het wekkertje weer vroeg gaat truste allemaal xx

• 05 Juli 2012 - 20:21

Patricia:

Spannend en weer leuk om alles te volgen
    Fijne vakantie en geniet er van

Gr. Van de super jaloerse patricia ;-)

• 05 Juli 2012 - 20:23

John Toet:

Heb er nu al zin in

• 05 Juli 2012 - 20:35

Torenvliet:

Leuk kijk uit naar jullie verslag. Slaap lekker allemaal en een fijne vlucht morgen

• 05 Juli 2012 - 21:11

MattRob:

Leuk, wij vliegen ook morgenochtend, en moeten al om 6:30 op Schiphol zijn. Maar wij rijden vanaf huis weg ... Tot morgen in 'Florida' !

• 05 Juli 2012 - 21:25

Mo:

Hele fijne vakantie allemaal. En leuk dat we alles weer kunnen volgen. Kijk ernaar uit. Veel plezier!! Xxx

• 06 Juli 2012 - 07:33

Patricia & Corien :

Veel plezier , goeie reis dikke kus van ons

• 06 Juli 2012 - 23:26

Frannie:

ziet er nu al gezellig uit xx en veel plezier

• 11 Juli 2012 - 21:15

Karin Van Dinther:

Wil en krijn Jullie waren eindelijk op weg met zijn allen. Ik lees de verslagen nu pas. Ik had me aangemeld met mijn emailadres maar kennelijk krijg ik geen bericht van reisverslagen maar ik houd jullie prachtige trip in de gaten.
    Groeten Karin