Krijn 63 & Sun Splash Waterpark - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu Krijn 63 & Sun Splash Waterpark - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy. Mulder & Gijbels - WaarBenJij.nu

Krijn 63 & Sun Splash Waterpark

Door: florida2011

Blijf op de hoogte en volg Jan, Krijn, Wil, Marco, Miranda & Romy.

22 Juli 2012 | Verenigde Staten, Cape Coral

Vandaag (21e)hebben we een jarige in ons midden , mijn vader is 63 jaar geworden.
Gisteravond voor dat we gingen slapen hebben we stiekem wat verjaardags slingers opgehangen.
In de hoop dat hij niet z,n bed uit zou komen om naar de wc te gaan of wat te gaan drinken.
Gelukkig gebeurde dat niet dus snel plakken en naar bed.
De volgende morgen onder de lanai een verjaardags liedje gezongen voor zijn verjaardag hihi.
Wij hadden Romy beloofd deze vakantie naar een waterpark van Disney te gaan , helaas was ze toen ziek en kon het niet doorgaan dus ze had nog wat tegoed.
Hier in Cape Coral zit ook een waterpark genaamd Sun Splash Waterpark dus daar zouden we heen gaan.Onze ouders besloten lekker bij de villa te blijven om lekker te zwemmen en te zonnen.
Het was zo,n 10 minuten rijden van het huis dus lekker in de buurt.
Daar aangekomen was het vrij druk bij de ingang en er zat weinig schot in het tempo ligt hier duidelijk wat lager als bij ons in Nederland.Als ik zo snel bij me baas ben kan ik echt thuisblijven. Eindelijk ging er een 2e kassa open en konden we naar binnen.
Bij het poortje waar het kaartje dan weer doorheen moet stond een dame tassen te controleren ,en ja hoor onze flesjes water met smaakje en zak Doritos mocht niet mee naar binnen alleen gewoon water.Mar weer terug gelopen naar de auto om dat op te bergen en toen hij terug kwam keek ze weer :S maar hij was echt leeg nu.
Toen we op het park waren zijn we eerst opzoek gegaan naar stoelen waar we onze handdoek en tas kwijt konden en dan snel het water in want het was ontiegelijk heet!
Het was niet zo,n groot park met een aantal glijbanen hele hoge en steile maar kleintjes voor kinderen.
Ik en Romy zijn 1x in een dubbele band van de glijbaan geweest , maar voor je boven bent moet je aan de zuurstof echt niet normaal.
In de glijbaan werden we van de ene naar de andere kant geslingerd en besloten ook ter plaatse dat we dit maar 1x deden.
Verder een beetje in het water gehangen het was zo heet dat je er niet echt uit kon om op je stoeltje te zitten. Om ons heen zagen we al donkere wolken opdoemen , alleen wij zaten nog in het zonnetje. Rond een uur of 4 hadden we er genoeg van en wilden het pasrk uitlopen toen we het in de verte zagen regenen, voordat we het konden zeggen was de bui al bij ons en moesten we zelfs schuilen.
Iedereen moest het zwembad uit dat meteen ging sluiten omdat het ook begon te bliksemen.
Onderweg naar huis was het droog maar de bui haalde ons in.
Eenmaal terug in de villa was iedereen binnen vanwege de regen, het bleef nog even aanhouden en toen werd het weer droog en warm.
Nadat we ons allemaal weer fatsoenlijk hadden aangekleed zijn we bij de Burger King een verjaardags maaltijd gaan eten, Krijn en Jan namen nog een Bacon Sundae, een ijsje met caramel en bacon?? Vreemd maar wel lekker volgens hun. Daarna voor de laatste maal naar de Wal Mart om nog wat spulletjes in te slaan voor thuis (haarproducten ,Deodorant ,Zonnebrand en schoenen) Nu nog 1 dag in de villa en dan gaan we onderweg naar Miami voor onze laatste 3 dagen vakantie.
Tot Morgen

• 22 Juli 2012 - 16:20

John Toet:

Weer een leuke dag mee gemaakt.....gefeliciteerd vanuit den haag

• 22 Juli 2012 - 17:20

Mineke:

Als nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Krijn, wat een fantastisch feestmaal hebben jullie gehad heerlijk hoor.
    Evengoed weer een leuke dag voor jullie geweest.
    grtjes Mineke

• 22 Juli 2012 - 17:28

Mariell:

Hoi van harte gefeliciteerd allemaal ;)
    Geniet er nog lekker van allemaal

Dikke kus van ons xx

• 22 Juli 2012 - 18:08

Patricia:

Van harte gefeliciteerd en nOg veel plezier in miami

Gr. Patricia

• 22 Juli 2012 - 18:55

Corina:

Gefeliciteerd x

• 22 Juli 2012 - 20:25

Karin Van Dinther:

Krijn Proficiat met je verjaardag en een hele fijne dag/avond, nog net op tijd :-)
    Fijne vakantie nog
    Groeten Karin

• 22 Juli 2012 - 20:32

Leen & Christa:

Gefeliciteerd Krijn, we nemen er een biertje op ... !

• 22 Juli 2012 - 20:57

Sandra Vink:

Gefeliciteerd en straks veel plezier in Miami!

• 22 Juli 2012 - 21:56

Randje35:

Iedereen bedankt voor de felicitaties namens Krijn en de rest van de familie

• 23 Juli 2012 - 18:44

Koos En Ida:

gefeliciteerd ik neem een biertje het is hier tenslotte ook heerlijk weer
    en nog veel plezier de laatste dagen in miami

• 24 Juli 2012 - 22:43

Frannie:

sorry beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd x x x